paardijden

Hallo ik ben manon en ga samen met mijn vriend en nog een stel naar Hotel Karthago. We gaan weg op 4juli en blijven er tot 11juli.

Wij willen heel graag gaan paardrijden. Kan iemand ons daar wat meer informatie over geven, zijn de paarden goed verzorgd, hoeveel kost het, word het aangeraden. Hoop dat iemand mij nog snel antwoord kan geven

Groetjes Manon

Hallo Manon,

Paardrijden kan goed op Djerba en de meeste paarden worden echt goed verzorgd. Het is erg leuk om een ritje te paard temaken naar de Blue Lagoon. Je kunt een paard huren en zelfs een kameel als je de weg volgt waaraan jou hotel ligt, vanuit je hotel links af en een eindje doorlopen (ong. 15 minuten, of taxi nemen) naar Hotel Castillle, daar schuin tegenover vind je een ranch met paarden. De prijzen veranderen nogal eens, het beste kun je dat even aan de reisleiding vragen. Een ritje naar de Blue Lagoon kost rond de 35 Dinar, wel afdingen dat scheelt weer een paar Dinar. Fijne vakantie gewenst en laat even weten hoe het was als je weer terug bent.

Groetjes,
Marianna

Dankje wel voor de informatie en ik laat zeker weten hoe het was

Groetjes Manon

Hoi Manon,

Als het goed is zijn jullie inmiddels weer terug. Graag zou ik willen weten hoe het geweest is, zowel Karthago als het rijden. Welke ranch zijn jullie geweest, waren de paarden goed verzorgd, vonden de ritten plaats in grote of kleine groepen? Ik ben zeer benieuwd. Zeff ga ik in september, ook naar Karthago en ik zou graag weer veel gaan rijden dus alle info is zeer welkom.

Groetjes,

Monique