Paar weken reizen in de zomer?

Hallo Mede reizigers,

Eigenlijk zou ik op het moment in Perth zitten als AuPair voor de komende 2.5 maand.
Enkel heb ik vorige week een auto ongeluk gehad en dus dat hele plan kon niet doorgaan.
Enorm balen en op het moment heb ik ook nog erg veel pijn, maar ben toch wel alweer bezig met wat nu dan deze zomer?
Ik wil niet de hele zomer niets doen, dus ik wil graag wel nog weg maar niet alleen!

Zo rond juli/augustus zou ik nu dan dus een leuk reisje willen gaan maken. Bestemming is nog onbekend, ik sta voor veel open.
Zo lijkt het me ook leuk om gewoon paar weken in bijv. Londen of NewYork te gaan zitten en daar dan bijv. danslessen te gaan volgen of een taalcursus te doen.
Rondreizen in Azie…Roadtrip in Noord Amerika…Interrail Europa…Ik sta echt voor heel veel open.
Belangrijkste is dat ik gewoon nog een paar weekjes lekker weg kan deze zomer met een gezellig reisgenootje.

Ik ben een meisje van 22 jaar en heb nu een tussenjaar.
In september ga ik aan de UU Pedagogische Wetenschappen studeren.
In mijn reis zoek ik vooral afwisseling…Dus Cultuur, Steden, Natuur en eens lekkere relaxen op een mooi strandje.
Nieuwe mensen ontmoeten en veel leuke dingen doen!
Zie je dit ook wel zitten?
Reageer hier of stuur mij een prive berichtje.
Ik hoop iets te horen.

Groetjes,
Jitske.

Hoi Jitske,

Ik heb je een prive-bericht gestuurd.

Gr, :dag:
Ruud

Heb je ook prive bericht gestuurd zaterdagavond. Nog niks op gehoord. Ik wacht af wat je ervan vind !
Gr.

HoiHoi Allemaal,

Inmiddels heb ik eigenlijk zo goed als besloten dat ik zo rond 24 juli richting Londen ga.
Hier wil ik 1? 2? 3? weken verblijven (Ik kijk ter plekke hoelang ik het leuk vind) en veel van Londen zien…en verder zal ik wat danslessen gaan volgen bij Pineapple Dance Studio’s.
Ik wil in het hostel Palmer Lodge Swiss Cottage gaan verblijven en zal met de bus van Eurolines (Met open retour) naar Londen reizen.
Mocht je het leuk vinden om mee te gaan?
Dat mag uiteraard laat dan een berichtje achter of stuur een PB.

Groetjes,
Jitske.