Eigenlijk zou ik op dit moment als AuPair in Australie zitten. Vanwege een auto ongeluk kon die reis niet doorgaan. Nu wil ik niet de hele zomer niets doen en hoop ik over een paar weken weer zo hersteld te zijn dat ik wel weer iets leuks kan gaan doen.
Enkel is op dit moment iedereen in mijn omgeving al bezet en gaat dus al op vakantie, een groepsreis trekt me niet echt en alleen op een strandvakantie lijkt me weer wat saai.
Toen kwam het idee in mij op waarom niet 2/3 weken in Londen of NY gaan zitten en daar van de stad genieten en danslessen gaan volgen.
In september wil ik na een paar jaar gestopt te zijn met dansen weer starten en dan kan ik in de zomer mooi weer in shape komen! NY valt al een beetje af omdat het toch wel stuk duurder uitvalt, helemaal met het ticket erbij…dus bleef Londen over.
Wie heeft er ervaring mee om in je eentje 2/3 weken in een stad als Londen te gaan zitten?
Ik wil dan denk ik danslessen gaan volgen bij Pineapple Dance Studio’s, Iemand daar ervaring mee?
Tips voor accomodatie?
Een hostel? (weet iemand goede bij covent garden?) of iets anders?
Is het niet heel alleen 2/3 weken in je uppie in een stad?
Ervaringen, tips, advies…alles is welkom! Ook leuke tips voor in Londen zelf of leuke dagjes om weg te gaan vanuit Londen.
Bedankt alvast!