Paar maanden buitenland

hallo,

Ik ben het afgelopen jaar gestopt met mijn studie (verkeerde keuze gemaakt :disgust:). maar nu ben ik voor de laatste maandjes, voor het nieuwe schooljaar weer begint, op zoek naar een leuk avontuur in het buitenland. Ik word pas aan het eind van augustus 18, dus helaas vallen er een hoop leuke dingen voor mij weg.
Nou heb ik natuurlijk al een beetje rond zitten kijken en mijn oog viel vooral op:
-horeca in een leuk stadje,
-fruit plukken of andere werkzaamheden op een boerderij,
-camping werk.

Ik vroeg me af of iemand misschien tips voor mij heeft voor werkzaamheden of ervaringen met bovengenoemde/andere werkzaamheden of een aanbod van werk of iets dergelijks heeft. Alles is welkom!

Ik heb trouwens ook al voor vrijwilligers werk gekeken, maar dat was meestal toch te duur. Ik ben op zoek naar iets wat weinig tot niets kost, en misschien zelfs geld oplevert.

Groetjes:dag:

Hallo,

Wij hebben een kleine camping met kantine in Tsjechie. Wij hebben voor langere tijd de camping volstaan met werkmensen. Wij kunnen de komende maanden wel hulp gebruiken om onze beheerder op leeftijd te ondersteunen met allerlei werkzaamheden. Als je intresse hebt laat het maar weten dan kunnen we een afspraak maken. Met vriendelijke groet. Joan Visser