P-plek bij Parijs

Hoi, wij gaan met Pasen naar Parijs per auto (TGV was helaas vol en te duur :wasted:) Overwegen de auto neer te zetten bij station in Chantilly (ten N van Parijs) en vandaar met de trein naar Gare du Nord (hotel is daar vlakbij).
Heeft er iemand ander/beter/goedkoop alternatief?
Bedankt voor jullie (snelle:wink:)reactie i.v.m. onze vertrek op 22/3.

groet van Ria

Dag Ria,

Enig idee van het bedrag dat je nu (per dag) kwijt bent? Anders is het zo lastig zoeken naar een goedkoper alternatief. Als je dat even zou willen doorgeven ga ik even voor je rondneuzen… heb wel een paar richtlijnen, maar weet niet of ze praktisch en goedkoper zijn.

Groetjes,
Wouter v. Kuijk

Hoi Wouter, geen flauw idee van P-tarieven Chantilly. Via google Chantilly: klein station met klein P-terrein ervoor, denk dat dat wel vol is als wij rond middaguur aankomen, maar we verwachten (hopelijk) rondom het station nog vrije plek te kunnen vinden. Maar een (gratis of niet zo dure)P-plek dichterbij Parijs zou beter zijn. Tja, denk dat dat we niet meer dan 10 euro per 24 u kwijt willen zijn…bij voorbaat dank voor tips
vr.gr.Ria

Toppie! Ik ga even voor jullie aan het speuren… zodra ik iets weet zal ik het posten. Denk dat het vandaag nog wel gaat lukken.

Groet,
Wouter v. Kuijk

Hallo Ria,

Ik heb een brilliante vondst gedaan… echt super handig!

Zo werkt het:
Ga naar www.viamichelin.com >
Type in de zoekopdracht ā€œGare du Nordā€ >
Klik op zoeken >
Vink op het kaartje links boven in de hoek de optie ā€œPā€ aan >
Et voilĆ”! Alle parkings in de buurt van het station.

Ook het adres van het hotel kan je invoeren…
Hier is de link voor als het niet mocht lukken: KLIK!

Helaas kan ik er niet achter komen wat je per parking betaald per dag, maar ik denk niet dat het goedkoop zal zijn. Hartje Parijs en dan ook nog dichtbij het station. Met een beetje browsen kunnen jullie vast een plekje vinden op een van de tereinen/garages naar keuze.

Heel veel plezier op vakantie. Geniet van Parijs… het is er prachtig! En succes met het kiezen van een goede parking. Mocht er nog iets zijn, vraag het gerust, wei weet kan ik wat helpen hier en daar.

Groeten,
Wouter v. Kuijk

Cher Wouter, merci!
Salutations Ria