Overzicht Organisaties Vrijwilligerswerk in het buitenland

Beste heer/mevrouw,

Ik wil graag informatie over de organisatie World Experience toevoegen aan het overzicht van vrijwilligerswerk in het buitenland: http://www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=1257

Echter kan ik de knop voor een nieuw onderwerp niet vinden? Kunt u mij vertellen hoe of waar ik de informatie kan toevoegen?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
World Experience

Hallo!

Ik heb in het administratieve systeem jullie profiel op Organisatie gezet. Daardoor kun je je nu als organisatie profileren op de pagina. Onder de gele balk zie je de knop ‘+Nieuw onderwerp’. Daar kun je het bericht aanmaken. Goed initiatief!

Overigens, als je je verder wil profileren, kun je er bv voor kiezen om dat onderwerp ‘sticky’ te maken. Daardoor kom je blijvend bovenaan te staan. Exposure gegarandeerd! Je hebt al een sticky voor 180 euro voor een half jaar.
Mocht je daar meer over willen weten, laat me dan gerust horen.

Bedankt voor de toevoeging en snelle reactie!

Wij probeerden zojuist een nieuw bericht toe te voegen aan aanbod vrijwilligersprojecten, maar wij kregen de foutmelding dat we hiervoor niet geauthoriseerd zijn. We staan vermeld als organisatie, dus eigenlijk begrijp ik niet zo goed hoe dit komt. Weet u waar dit aan ligt en kunt dit oplossen?

Alvast bedankt!

Ik ga het meteen even voor je navragen! Kom er zsm bij je op terug.