Overzicht aanbieders vliegtickets Bulgarije

Als je vliegt naar Bulgarije dan ben je natuurlijk op zoek naar de beste vliegtickets voor jouw wensen. Het kan zijn dat je op zoek bent naar de goedkoopste vliegtickets voor Bulgarije, of dat je op zoek bent naar de beste service of rechtstreekse vluchten naar Bulgarije.

Op VakantieReisWeb.nl vind je een handig overzicht van vliegticket aanbieders voor o.a. vliegtickets naar Bulgarije. Vul jouw specifieke wensen in en je krijgt een makkelijk overzicht van de beste vluchten en vliegtickets naar Bulgarije.

In de laatste jaren zijn de tarieven voor vliegtickets enorm gedaald. Je kunt momenteel voor 9.99 van Sofia naar Eindhoven; ik verbaas me hierover en vind dit een beetje de enge kant op gaan. Mogelijk omdat er flink geconcureerd moet worden op die route tussen wizzair en ryanair, daarnaast heeft transavia sinds 2017 een verbinding tussen AMS en SOF. Het is mij een raadsel hoe ryanair dit kan aanbieden voor een drie uur durende vliegreis + landen in de moderne hal 2, terwijl wizzair in de goedkopere hal 1 opereert waar je afhankelijk bent van een shuttle-dienst tussen de hallen. Je kunt deze tickets ook gebruiken voor andere doeleinden natuurlijk, maar aangezien ik ook al goedkope tarieven tegenkom voor Nis en Thessaloniki heeft dat dan weer weinig zin. Ik zou graag willen dat hetzelfde ook mogelijk was voor corfu, vergelijkbare locatie en reisduur maar dat kan zeker nog niet voor een tientje en is ook nog aardig uit de buurt van Sofia.