Overwinteren

Ik ben pas nieuw op deze site en weet nog niet goed hoe het allemaal werkt,
maar heeft iemand ervaring, en adressen van particulieren die voor een lange termijn verhuren voor twee tot 4 personen ( drie tot vier maanden) inKuta en omstreken.
Ik weet wel de vrij (dure ) adressne maar niet de goekopere en goede adressen.
Wie kan mij daar aan helpen.
Vriendelijke groet,:dag:

Jan.

De goedkopere adresjes zijn meestal aan een deur of venster geplakt = dikontrakan - disewa.
Heb het zelfs aan bomen gezien, daar worden sowieso veel advertenties aangebracht.
Andere optie is de Bali advertiser online in het Engels, staat veel in wat betreft huisvesting.
Prijs is meestal vraagprijs , onderhandelen is dan wel een must.

Suc6 Paulana

1 like

Hallo Jan,

Het meest handige is de eerste week in een goedkoop hotel/B&B te zitten. En dan met een scooter of auto de buurten te verkennen waar je eventueel zou willen verblijven.

Taman Griya, Taman Giri, Puri Gading zijn in het zuiden, nusa dua en Jimbaran, de goedkopere woonwijken waar relatief veel buitenlanders wonen. Omgeving Kuta is 30 tot 50% duurder dan deze woonwijken.

Hopende dat je hier wat aan hebt,

Warme groet,
Marcello
marcello@homebalihome.com

:chin:

1 like

Dank je wel, voor de tips en ik gaat er zeker op uit om te zien wat voor voor mogelijkheden er zijn.

Met vriendelijke groet ,

Jan van der Stel.

Waarom ga je verblijven 4 maand op kuta …deze regio zitten erg veel discotheken en erg uitgangsstreek
En er komen erg veel mensen uit Amerika en Australië…erg duur er iets te huren
Waarom ga je niet naar Ubud of Sanur …erg leuke streek erg veel groen en er komen erg veel mensen uit Japan of Korea
Deze streek zie je geen mensen uit Amerika of Australië en bij goed zoeken kan je leuke woningen vinden
Er 4 maand te zitten meerdere mensen …hou er rekening mee moet papier hebben dat je er mag wonen
Anders krijg je problemen bij de overheid en politie en hou rekening met corruptie van politie
Vooral motor ( ojek ) huren erg duur worden en hoop smeergeld betalen aan politie

Waarom ga je verblijven 4 maand op kuta …deze regio zitten erg veel discotheken en erg uitgangsstreek
En er komen erg veel mensen uit Amerika en Australië…erg duur er iets te huren
Waarom ga je niet naar Ubud of Sanur …erg leuke streek erg veel groen en er komen erg veel mensen uit Japan of Korea
Deze streek zie je geen mensen uit Amerika of Australië en bij goed zoeken kan je leuke woningen vinden
Er 4 maand te zitten meerdere mensen …hou er rekening mee met papierwerk… hebben dat je er mag wonen
Anders krijg je problemen bij de overheid en politie en hou rekening met corruptie van politie
Vooral motor ( ojek ) huren erg duur worden en hoop smeergeld betalen aan politie

1 like

SANJAI IS WEL ERG NEGATIEF OVER KUTA.iK ZELF KOM ER AL 25 JAAR EN MIJ BEVALT HET UITSTEKEND.hOU JE VAN ERG STIL EN DUUR GA DAN NAAR SANUR OF UBUD.gROETEN HANDOKO:vak02:

1 like