Ik ben nieuw op Wereldwijzeren kan op het landenforum Cuba geen plaats vinden om een vraag te stellen. Desondanks staat er wel dat je er met al je vragen terecht kunt??
Mijn vraag is in hoeverre is Cuba interessant als overwinteringsplaats? Heeft iemand daar ervaring mee?
JurjenB (Canada) heeft mij een link bezorgd om mijn vraag over Cuba te stellen. Dat is gelukt. Maar ik zou dezelfde vraag op het landen forum voor de Dominicaanse Republiek willen plaatsen. Maar ik kan niet vinden hoe ik dat moet doen. Kan ik de procedure ergens vinden?
Kom kom, zo moeilijk zit het forum nou ook weer niet in elkaar.
Als je begint in de grote landenlijst (menuknop “Landen Forums”), klik je op het land waar je over wilt lezen/schrijven. Sommige landenfora laten dan meteen de lijst met onderwerpen zien, andere fora zijn verder opgedeeld. Je ziet dan een aantal zg. subfora. Kies degene uit die het best bij je vraagstelling past (in het geval van de Dominicaanse Republiek: Algemene Dominicaanse Republiek discussies).
Zodra je een lijst met discussieonderwerpen (topics) tegenkomt, zul je altijd boven- en onderaan de lijst de bekende knop “Nieuw topic” tegenkomen.