Overwinteren in Spanje

Wij zoeken een huisje voor de maanden December en Januari, we zijn met 3 personen.
Een klein hondje moet ook welkom zijn.
En we willen ook graag internet.
Graag omgeving Alicante of Torrevieja

ik zocht informatie over overwinteren met de camper in spanje maar ik vind dat er maar weinig informatie op deze side staat had er meer van verwacht zwerver2

In de regio waar wij wonen Almendricos (Murcia) wordt er langs de kust Costa Calida heel veel overwinterd met campers. Heel vaak staan deze mensen echter illegaal en worden ze soms weggestuurd. Er zijn ook plekken waar je wel mag staan en natuurlijk zijn er heel veel campings. Ik ken meerdere mensen, die op dit soort campings staan

Je mag gerust een keer contact met me opnemen www.casaoasis.es

ik had me aangemeld voor informatie over overwinteren met de camper in spanje maar het valt mij erg tegen over de reactieties die ik ontvang het is meer reclame maken voor hun hotel of verblijf maar ik wil graag informatie over campings en camper over nachtings plaatsen reacties zoals ik heb aan de kust wel campers zien staan maar dat is daar illegaal heb ik niets graag plekken waar ik wel mag staan en geen hotels of andere verblijf plaatsen ik wil rond trekken met de camper zijn er nog mensen die dit begrijpen?? zwerver2

Helaas krijg je hier totaal geen informatie men vraagt waar je het beste kan overwinteren in Spanje, maar al wat ik lees is over een camper.
Jammer

Beste Clay,

Langs de kusten en tot een 25 kmlandinwaats zijn er in Sanjeveel mogelijkheden voor vakaniegangers met campers.
Er zijn zelfs gemeenen,die tereinen ebb aagelegd met voorzieningen.
Je zou eers moeten bepaln waa je hee wilt en vrvolgens in zo´nregio naar demogeljkheden zoeken.
De mot wel zuidelij in Sanje zi, want bv de Costa Bva zou veel koud zijn
Harteljk groeten
Daniel en Jny van den Hooven
www.casaoasis.es