Nu begrijp ik best dat een beetje (en soms een beetje veel) reclame noodzakelijk is om WW in de lucht te houden. Niks mis mee. Maar met de laatste actie schieten jullie denk ik toch het doel voorbij, eerst een eindeloze lijst met reclame-tips, en ergens ver daaronder nog een forum. Ik was halverwege het scrollen al bijna verdwaald…
En het is nog misleidend ook, je zou ook twee vliegtickets naar Noord-Korea kunnen winnen, maar Pyongyang staat niet eens in de lijst. Stelletje oplichters
Het probleem is bekend en er wordt gezocht naar een oplossing. Wanneer er een Tip wordt ingesteld dan is deze automatisch te zien bij de “laatste actieve onderwerpen”. De tip die nu is ingesteld is per land ingesteld, waardoor ze allemaal ineens te zien zijn bij actieve onderwerpen. Heel onhandig uiteraard. Ze verdwijnen als je er op hebt geklikt, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Nogmaals, we kijken naar een oplossing voorzover die beschikbaar is in deze forumsoftware.
Wellicht bij een volgende keer het over een paar dagen uitsmeren met een beperkt aantal subforums per dag? Ik neem aan dat zo’n bedrijf ook extra betaald om op elk subforum getoond te worden, dan blijven ze ook wat langer onder de aandacht. Al is uiteraard een echte oplossing waarbij die “tip” maar één keer getoond wordt uiteraard nog het beste.