ik vlieg over zes weken naar Dalaman. Ik heb een overstap in Istanbul Sabiha.
Ik heb dit een keer op de terugweg meegemaakt maar nog niet op de heenweg.
Ik vraag mij af waar ik mijn visa precies kan kopen (aangezien ik op de terugweg mijn visa al had)?
Daarnaast vraag ik me af of ik naar de domestic departures moet of naar de international departures aangezien ik op internet lees dat de vluchten naar Dalaman vanaf de international departures gaan??
Ben jij het meisje die ik op Istanbul ben tegen gekomen? hihi… Fijne vakantie gehad hoor! Als jij het meisje van Istanbul bent heb jij dan ook een leuke vakantie gehad?
Ja dat ben ik haha. Was super leuk. We hebben ons maandag zelfs verloofd met een heel feest enzo! En jullie nog leuke dingen gedaan? Was het afscheid nemen zwaar en wanneer ga je weer?
Hoi! Sorry voor mijn late reactie. Druk gehad met werk.
Gefeliciteerd met je verloving!!! Wat leuk. Al een trouwdatum? Hoe was zijn familie?
Wij zijn veel thuis geweest ivm de regen haha, maar dat vonden we niet erg. Lekker filmpjes kijken. Afscheid nemen was vreselijk ja en om hier weer te zijn. Ik wil 7 maart weer gaan. En jij? Of ga je niet meer vliegen hihi
Nou is toch ook lekker! Samen genieten. Maar nee trouwen gebeurt na de zomer alleen is het even afwachten wanneer hij zijn visum kan krijgen. Maar jij gaat in maart al weer lekker joh. Ik ga in april naar hatay weer en dan gaan we samen met de bus naar marmaris en dan blijf ik daar 6 maanden dus misschien zie ik je nog van de zomer!