Overnachten in Philedelphia?

Hallo allemaal,

Zou iemand ons kunnen helpen met het volgende.
Na onze 3 weken durende rondreis door West USA vliegen mijn vriend en ik terug naar NL volgens onderstaand schema:

do 29/09 11:10 - 19:30 San Francisco (SFO) - Philadelphia (PHL)
vr 30/09 18:10 - 07:55 Philadelphia (PHL) - Brussel (BRU)

Het is niet ideaal (scheelde zo’n 500 euro p.p voor een ticket op deze wijze), maar we moeten dus een overnachting regelen in Philedelphia. Heeft iemand tips hiervoor? Is Philedelphia zelf nog een bezoek waard, wat voor stad is het? Ik hoop dat iemand hier meer vanaf weet :slight_smile:

Alvast hartelijk dank!

Groetjes Josien

I repeat… Heeft niemand een ideetje omtrent bovenstaand? Het zou ons erg helpen, van internet wordt ik niet heel veel wijzer over Philedelphia. Dank alvast!
Ps reageer vooral ook als je het niks vond daar :stuck_out_tongue: dan weet ik dat we gewoon uit moeten slapen en op ons gemak naar het vliegveld moeten gaan die dag haha!

Groet,
Josien

Hoi Josien,

Philadelphia is 1 van de grotere steden aan de oostkust, en vooral bekand om de Liberty Bell en Independence Hall.
Zeker een bezoekje waard, en aan het vluchtschema te zien heb je daar wat uurtjes over.
Voor een hotel kan je op verschillende site kijken: Op www.expedia.nl en www.hotels.com moet je zeker iets kunnen vinden.

Veel succes!
Frans

Dank voor je reactie Een hotel is inmiddels gelukt Ik ga die bezienswaardigheden opzoeken bedankt voor de tips:-).