Hallo allemaal,
Na vele topics en onderwerpen te hebben bekeken op dit forum, kon ik toch niet de info vinden die ik zocht.
Mijn vriend en ik (30+) gaan half juni voor 2 weken per auto naar Toscane (1e keer Italië). Een trip die we al lange tijd wilden maken.
Nu hebben we al het een en ander al uitgezocht en geboekt, (o.a. montecarlo om lucca/pisa/ cinque terre te bezoeken, en san Gimignano) maar komen nog niet uit waar we het beste kunnen overnachten in Florence en waar we onze reis kunnen eindigen aan de Toscaanse kust.
Wat we belangrijk vinden voor Florence: centraal gelegen in de stad met parkeergelegenheid. 's Avonds willen we van het avondleven kunnen genieten, dus bijv. bussen etc. die tot laat in de avond rijden of op een max loopafstand van een half uur. Een sfeervol hotel of b&b voor een redelijke prijs.
Voor de Toscaanse kust: we zitten richting scarlino te denken, maar misschien zijn er nog andere locaties?
We willen vanuit daar het eiland Elba bezoeken en misschien Sienna.
Wat we willen is voor ong. een week, redelijk bij een strand in de buurt. Een camping (stacaravan, geen tent), b&b of agriturismo is prima.
Wie o wie heeft leuke tips en aanraders voor ons?
Ik hoor het graag!!
Groetjes Esther