Onze iedereen helpende sympatieke vriend SUBITO is op 5jan 2010 ziek geworden is op 6 jan in coma geraakt en op 6 feb 2010 overleden de begrafenis was op 12 feb 2010 te Beernem
Subito komt uit een gekende circusartiestenfamily, de laatste jaren stond hij nog alleen snoep en suikerspin op kerst- en andere markten
Wie bijkomende info wil kan mij contacteren op vermang@scarlet.be of
053 663063
Dat is heel spijtig om dit te vernemen Krusty. Subito was helaas nog maar enkele maanden lid van dit Filippijnenforum op wereldwijzer. Ik zag dat hij ook op diverse andere Filippijnen forums aktief was, waar er niets anders dan lof voor hem is voor zijn altijd uitgebreide postings en goede kennis van zaken, mede natuurlijk door zijn jarenlange ervaring van reizen in de filippijnen. Rest mij nog om zijn familie en nabestaanden sterkte toe te wensen met dit verlies.
Het is heel spijtig dat onze vriend Subito zo vroeg is heen gegaan .
Hij was altijd bereid om te helpen ook wanneer hij zo veel werk heeft op de markten .
Maar hij was marktkramer in hart en nieren !
Innige deelneming aan de familie en speciaal aan zijn vrouw Telma .
Maar ik mis hem !!!
Ja Subito is veel te vroeg heen gegaan ,we hadden bijna dagelijks kontakt per Pc ,ik heb hem een laatste groet gebracht in het Funarium en heb het heel moeilijk gehad om te verwerken ;ben er zelf een paar weken onwel van geweest !ik had nog een paar mails gestuurd op 24 jan maar bleef onbeantwoord want we waren eerst afgesproken dat hij mijn vrouw zou ophalen Manila airport en daar bij zijn family zou overnachten ! opeens niets ,begreep er niets van tot het vreselijk bericht op het Forum verscheen ! ik kan ook alleen zijn family veel sterkte wensen ! We gaan hem allemaal vresellijk missen ! lemeroos