Geachte redactie,
Sinds enige tijd kan ik verouderde berichten (topics) niet meer aanpassen of verwijderen.
Dit is vervelend omdat niets blijvend is, maar altijd tijdelijk.
Hoe kan ik zelf weer mijn berichten aanpassen?
Alvast bedankt.
Jeffrey Lew
Geachte redactie,
Sinds enige tijd kan ik verouderde berichten (topics) niet meer aanpassen of verwijderen.
Dit is vervelend omdat niets blijvend is, maar altijd tijdelijk.
Hoe kan ik zelf weer mijn berichten aanpassen?
Alvast bedankt.
Jeffrey Lew
Berichten zijn tot 1,5 uur na plaatsing nog aan te passen, daarna niet meer. Dit is ingesteld omdat sommige gebruikers hier nogal misbruik van maakten.
Als je informatie wilt updaten, kan dit met een nieuwe post waarin je vertelt wat er vernieuwd/anders is, of je moet het aan de forumbeheerder/moderator van het betreffende forum vragen.
Hoi Jeffrey,
Is het gelukt om op je ‘oude berichten’ te reageren met de nieuwe info?
Groetjes,
Imke
Hi Imke,
Bedankt voor je reactie.
Het is mij nog steeds niet gelukt om de ‘oude berichten’ aan te passen met nieuwe informatie. Die optie is voor mij helaas niet meer zichtbaar. Verwijderen kan ook al niet. Volgens Jurjen B: “Berichten zijn tot 1,5 uur na plaatsing nog aan te passen, daarna niet meer. Dit is ingesteld omdat sommige gebruikers hier nogal misbruik van maakten.
Als je informatie wilt updaten, kan dit met een nieuwe post waarin je vertelt wat er vernieuwd/anders is, of je moet het aan de forumbeheerder/moderator van het betreffende forum vragen”.
Jammer dat het niet meer eenvoudig en rechtstreeks kan. De door Jurjen B gemelde procedure is bij veel “oude berichten” erg omslachtig. Derhalve onthouden jullie bezoekers van up-to-date informatie!
Hopelijk is dit eerdaags voor mij weer eenvoudig mogelijk,
Met vriendelijke groet,
Jeffrey
Hoi Jeffrey,
Wij zouden graag deze optie om berichten te kunnen aanpassen terugzetten op altijd, maar helaas door enkele ruzie zoekers op het forum is dit niet mogelijk. Vandaar dat wij hebben ingesteld dat dit maar 1,5 uur kan. Je moet dus echt reageren op je eigen bericht wil je je aanpassingen aan anderen kenbaar maken.
Groetjes,
Imke
Een moderator/forumbeheerder vragen om een bericht aan te passen is enkel een optie als het gaat om berichten die aanstoot kunnen geven. Normale ‘foutjes’ kun je inderdaad rechtzetten op de door Imke genoemde manier (jezelf quoten).