In 2016 staat er een nieuwe editie van Oranje Trophy op het programma, namelijk van Paramaribo naar de Olympische Zomerspelen in Rio de Janeiro van 24 juni t/m 6 augustus door 8 landen (Suriname, Gyana, Peru, Bolivia, Chili, Argentinië, Paraguay en Brazilië).
De vijfde editie van Oranje Trophy zal er een worden van uitersten. Op deze ontdekkingstocht worden je zintuigen maximaal geprikkeld. Niet alleen bruisende miljoenensteden liggen op ons pad, we reizen ook door een van de minst bewoonde delen van onze planeet. We stijgen tot grote hoogte, maken kennis met bijzondere culturen en komen oog in oog met wereldwonderen geschapen door mens en natuur. Het onbekende van de jungle in Guyana en de Amazone, de wereldberoemde Machu Picchu en de uitgestrekte zoutvlakte van Uyuni. Na meer dan elfduizend kilometer strijken we neer op de stranden van de Copacabana waar bij onze aankomst de Olympische Spelen losbarsten.
Nu je dit forum toch vol zit te spammen… vertel er eens wat meer over.
Ik hoopte op de website meer info tegen te komen, maar mag daar blijkbaar alleen naam/ e-adres en telefoonnummer achterlaten… Daar heb ik persoonlijk niet zo veel behoefte aan.
Om te beginnen spijtig dat het gezien wordt als spam. Ik had deze tekst ook in het Suriname Forum geplaatst. Toen gaf de moderator aan dat ik het beter op deze plek (Reisscafé) neer kon zetten om dat het dan beter tot z’n recht kwam. Er wordt op dit moment aan een nieuwe website gewerkt vandaar. Wat is Oranje Trophy:
Oranje Trophy is een uniek avontuur dat je voor de rest van je leven zal bijblijven. 11.500 kilometer door 8 landen, van Paramaribo naar de Olympische Spelen in Rio de Janeiro, 24 juni t/m 6 augustus 2016. Het avontuur is de passie die de deelnemers van Oranje Trophy allen gemeen hebben. Deze passie wordt gekoppeld aan de internationale sportevenementen zoals de Olympische Spelen. Oranje Trophy is geen race, het is een ultieme test voor de deelnemers en hun voertuigen. Elke editie doen verschillende equipes mee aan de Oranje Trophy: motoren, barrels, trucks, campers, exotische bolides en andere voertuigen.
De vijfde editie van Oranje Trophy zal er een worden van uitersten. Op deze ontdekkingstocht worden je zintuigen maximaal geprikkeld. We stijgen tot grote hoogte, maken kennis met bijzondere culturen en komen oog in oog met wereldwonderen geschapen door mens en natuur. Het onbekende van de jungle in Guyana en de Amazone, de Inca-nederzetting Machu Picchu en de uitgestrekte zoutvlakte van Uyuni. Na meer dan elfduizend kilometer strijken we neer op de stranden van de Copacabana waar bij onze aankomst de Olympische Spelen losbarsten.
Met Spam doelde ik meer op het feit dat je in hetzelfde forum (Reiscafé) een bericht dat niet meer bovenaan stond en geen reacties had gewoon weer opnieuw geplaatst had (waarna ik hem verwijderd had) en hetzelfde nieuwe bericht later weer bovenaan zag staan (toen had je zelf blijkbaar de eerdere entry al weer verwijderd).
Toen ik dan ook nog eens op je profiel zag dat hetzelfde bericht in drie fora tegelijk geplaatst werd… ja, dan noem ik dat een vorm van Spam.
Jammer dat jullie de website nog niet operationeel hebben als je met de promotie van zo’n (in mijn ogen wel fantastisch) evenement begint.
ik heb zelf nooit iets verwijderd maar inderdaad, ik zag het nergens meer staan waardoor ik het nogmaals gepost heb. Mocht je meer informatie willen over de reis dan kan ik je een brochure toesturen. Tussen het afronden van de vorige reis (30.000 km van New York naar het WK voetbal in Rio de Janeiro) en het plannen van de nieuwe reis en alles wat er bij komt kijken zit wat tijd tussen.
Gijs zou er wel een reistip over kunnen schrijven, zodat we het in de Nieuws & Artikelen kunnen plaatsen? Mocht het je wat lijken Gijs, laat maar weten.