Graag zou ik jullie aandacht willen vragen voor het volgende:
In 2016 staat er een nieuwe editie van Oranje Trophy op het programma, namelijk van Paramaribo naar de Olympische Zomerspelen in Rio de Janeiro van 24 juni t/m 6 augustus door 8 landen (Suriname, Gyana, Peru, Bolivia, Chili, Argentinië, Paraguay en Brazilië). Ga met je eigen voertuig het avontuur aan, 11.500 km!
De vijfde editie van Oranje Trophy zal er een worden van uitersten. Op deze ontdekkingstocht worden je zintuigen maximaal geprikkeld. Niet alleen bruisende miljoenensteden liggen op ons pad, we reizen ook door een van de minst bewoonde delen van onze planeet. We stijgen tot grote hoogte, maken kennis met bijzondere culturen en komen oog in oog met wereldwonderen geschapen door mens en natuur. Het onbekende van de jungle in Guyana en de Amazone, de wereldberoemde Machu Picchu en de uitgestrekte zoutvlakte van Uyuni. Na meer dan elfduizend kilometer strijken we neer op de stranden van de Copacabana waar bij onze aankomst de Olympische Spelen losbarsten. Meer informatie is te vinden op www.oranjetrophy.nl of PM mij.
Graag zou ik jullie aandacht willen vragen voor het volgende: Deze organisatie, in ieder geval Ralph van Houten handelend onder Trophy Journeys and Oranje Trophy, organiseert reisjes op kosten van leveranciers. Aan hem geleverde satelliettelefoons zijn nooit betaald, de vordering staat reeds 1,5 jaar open. Denk goed na voordat je een aanbetaling doet aan deze meneer, wij hebben namelijk een deurwaarder ingeschakeld!!