Oproep tijdschrift Flair: op reis met een onbekende

Voor een reeks van drie portretten in Flair ben ik op zoek naar leuke vrouwen tussen de 25 en 40 jaar die recent (de afgelopen twee jaar) met een onbekende (m/v, ongeveer in zelfde leeftijdscategorie) op reis zijn geweest. Dat wil zeggen: vrouwen die via een organisatie of een website een reisgenoot hebben gezocht en daarmee een lange vakantie/reis hebben ondernomen. We willen twee succesverhalen plaatsen van reisgenoten die het erg naar hun zin hebben gehad (misschien is er zelfs een relatie uit ontstaan of een goede vriendschap) en één verhaal van een minder geslaagde reis/vakantie. Het gaat echt om tweetallen (vrouw-vrouw of vrouw-man), dus niet om grotere reisgezelschappen. Bij de positieve portretten willen we graag een mooie foto van de reisgenoten plaatsen en eventueel wat vakantiebeeld. Bij het minder fijne verhaal mág een foto, maar dat hoeft niet. Vind jij het leuk om hierover in Flair te vertellen of ken je mensen die dat leuk zouden vinden? Mail je gegevens en leeftijd zo snel mogelijk naar mijn account. De geschiktste kandidaten worden dan samen geïnterviewd en mooi op de foto gezet!

Hartelijke groet,
Bas, freelance medewerker Flair

Ik reageer op een andere aanvraag van vrouwen die zijn of gaan emigreren met het idee een B & B op te zetten, ik ben inmiddels verhuisd naar Egypte, heb een villa gekocht en wil binnenkort de andere villa gaan verhuren naast ons huis voor vakantiegangers, de villa is bijna klaar, ik ben wel ouder nl 47 jaar maar OK wellicht is het een idee voor een interview, woon niet meer in Holland maar inmiddels in Hurghada, Groetjes Ineke