Voor een reportage in het weekblad Flair, ben ik op zoek naar mensen die dit jaar de grote stap gaan wagen: emigreren naar het land van hun dromen, om daar een bed & breakfast, camping, of iets anders in de vakantiesferen op te zetten.
Ik zoek een vrouw tussen de 25 en de 40 jaar, die al concrete plannen heeft voor haar emigratie. Lijkt het je leuk om je verhaal te vertellen in Flair? Mail dan naar [EMAIL=“l.arts@sanoma-uitgevers.nl”]l.arts@sanoma-uitgevers.nl.
Hi
Ik ben Ineke, 47 jaar en ik ben al geemigreerd, ben in september 2006 naar Egypte gegaan, en heb inmiddels in Hurghada onze droomvilla gekocht, twee onder 1 kap, waarvan ik in de ene kant woon en de andere kant wil gaan verhuren, weet niet of dit ook een verhaal is dat je willen gebruiken of dat je iets geheel anders bedoelt, we hebben het hele pad van zaak verkopen en containers met inboedel inpakken al achter de rug. Ik woon dus nu permanent met echtgenoot en onze zoon van 11 (internatioonale school) in Hurghada, onze beide dochters wonen nog in Nederland (23 en 20 jaar) Voor een reactie, mijn mailadres is [EMAIL=“j777n@hotmail.com”]j777n@hotmail.com. Groetjes Ineke Smits
Ik ben Lela gepensioneerd KLM stess die in Thailand is gaan woonen met man en 18 jaarige dogter. Verhuur studios hier in een vissers dorpje in Thailand en wil nooit meer terug.
[EMAIL=“lelaaukes@gmail.com”]lelaaukes@gmail.com