Oppas huis gezocht voor Kinderarts in opleiding+ vriend voor 2015

Hoi ,

Vanaf April 2015 ga ik voor een jaar werken in het ziekenhuis in Curacao als onderdeel van mijn opleiding tot Kinderarts.

Er zijn veel Nederlanders met een prachtig huis op curacao dat een groot deel van het jaar leeg staat.
Om die reden ben ik opzoek naar een huis waar wij ( ik en mijn vriend) een paar maanden op kunnen ‘passen’ voor een aangepast huur.
Wij kunnen het huis/ tuin/ zwembad etc. onderhouden. Huisdieren geen bezwaar.
Wij zijn ook flexibel om bepaald vakantie periodes het huis te verlaten om later weer terug te komen.

Met vriendelijke groet,

Evelyn

Beste,

Is de vraag nog actueel.
Ik heb 2 luxe appartementen aan de Handelskade bij de pontjesbrug.
Indien u bij het St. Elisabethziekenhuis gaat werken is dit 7 minuten lopen. Aan de overkant van de pontjesbrug.
Wat wilt/kunt u aan huur betalen? Het is niet zozeer een “oppashuis”, want we hebben een beheerder daar.
Ik kan 1 appartement aanbieden van 1 april - 1 oktober of 1 november 2015. Is dan het andere naastgelegen appartement dat ik long term, voor 1 jaar wil verhuren nog vrij kunt u daar weer in.

Ik hoor van u.

Vriendelijke groeten,

Rita Klinkers

Indien deze vraag nog actueel is graag een reactie, indien niet ook graag.

Op welk bericht reageert u? U reageert nu op mijn aanbod van 2 appartementen op de vraag van een kinderarts.

Het is blijkbaar niet duidelijk uit de registratie van de toepassing maar ik reageerde op het oorspronkelijke bericht van Evelyn. De tekst geeft dit duidelijk aan volgens mij. Ik denk dat Evelyn het niet nodig vindt om op uw bericht of dat van mij te reageren.
Jammer van onze tijd.
Groetjes

dat denk ik ook, met dank voor uw reactie!

Beste mw. Klinkers,

i.v.m. de trouwerij van mijn nicht zoeken mijn oom en tante een oppashuis voor langere periode. Mijn tante een stewardess op pensioen en oom gepensioneerd accountant. Ze kunnen helaas niet veel betalen dus ik was benieuwd wat de kosten zijn of dat ze het als oppashuis kunnen krijgen zou u contact kunnen nemen via priveberichtje hier op wereldwijzer?

Excuus voor de extreem late reactie, ik had niet door dat er op mijn oproep gereageerd was. Ik weet nog niet goed hoe deze site werkt.
Inmiddels zijn we aangekomen in curaçao maar we zijn nog steeds opzoek naar een relatief goedkoop oppashuis voor enkele maanden.
dus de vraag is in die zin nog actueel.
Handigst misschien is via priveberichtje hier op wereldwijzer contact op te nemen !

MVG
Evelyn