Oppas / Au pair / Nanny gezocht Curacao

Begin december verhuizen wij naar Curacao. Voor de eerste maanden hebben wij een lieve oppas gevonden maar zij gaat april/mei weer terug naar Nederland. Daarom zoeken wij vanaf die periode een ervaren, liefst gediplomeerde, oppas/nanny voor onze dochter van 3 jaar (de gehele dag) en 2 zonen van 4 jaar en 9 jaar (alleen 's middags).
Wij zijn een gezellig, informeel “ondernemers” gezin.

De voorkeur gaat uit naar iemand die al woonachtig is op Curacao.

Met vriendelijke groet,
Muriel

Hallo Muriel

Mijn naam is Cindy Valenteijn en ben bijna 34 jaar. Ik heb al heel wat jaren ervaring met kleine kinderen. Mijn moeder heeft vanaf mijn 8e tot en met mijn 15e op kinderen gepast en heb haar na schooltijd veel geholpen in de vorm van wandelen en liedjes zingen. De leeftijden lagen van 3 maanden tot en met 6 jaar. Zelf heb ik een dochter van 15 jaar. Ik heb als bijbaantje op oproepbasis opgepast op twee jongetjes in Rotterdam van destijds 2 en 3 jaar oud. (Referenties op te vragen). Toen dat vanwege mijn verhuizing gestopt is heb hen nog geregeld opgehaald om iets leuks met ze te doen. Ik ben ook ongeveer 3 jaar werkzaam geweest als overblijfmoeder van een basisschool. Mijn beste vriendin heeft een zoontje die ik sinds zijn geboorte bijna 40% van de week gezellig mee neem, hij blijft ook vaak slapen. Hij heet Marcel en is nu 3,5. Hij heeft inmiddels ook een broertje van bijna 2 jaar die nu ook graag een aantal keer per week mee gaat. Verder komt er geregeld een jongetje bij me logeren in vakanties en weekenden die ik vorig jaar mei heb leren kennen tijdens een logeerpartij. Hij (Shyrano) gaat in juli voor twee maanden bij zijn familie op Curacao (Roosendaal) logeren met zijn zus. Zijn moeder heeft me gezegt dat ze dolblij is dat ik nu op Curacao ga wonen en heeft me gevraagt of Shyrano dan ook net als in Nederland met me mee mag en zo nu en dan logeren. Ik ben vorig jaar oktober voor drie maanden naar Curacao gegaan om te kijken of ik er zou willen wonen. Dat gaat in mei dan ook gebeuren. Ik ben eigenlijk DTP-er (grafisch ontwerper) en kan daar mijn creativiteit goed in kwijt. Ik heb er ook een baan in gehad die best goed betaalde. Maar voor mijn gevoel is het werken met kinderen een echte wereldbaan en DTP goed als hobby. Kinderen spreken mij vooral aan om hun eerlijkheid en spontaniteit. Ik ben redelijk verlegen ingesteld maar voel me met kinderen om me heen super gelukkig.
Ik hoop zo een beetje een beeld te kunnen geven.
Groetjes Cindy Valenteijn.