Op zoek naar tips

Dag allemaal,

Via deze weg wil ik graag in contact komen met mensen die op IJsland wonen en werken. Ik reis al meer dan 10 jaar naar IJsland, inmiddels ook leuke vrienden daar wonen, en mijn plan is om er volgend jaar maart heen te gaan voor de komende jaren en wie weet hoe ver vooruit :slight_smile:
Dus ben je of ken je iemand die daar verblijft, dan zou ik graag met je in contact willen komen!!

Lieve Groet, Diana

Hoi Diana! Naar wat voor soort tips ben je precies op zoek?

1 like

Hallo Annelies,

Ik ben vooral opzoek naar tips en eventueel ideeën wat betreft werk vinden. Ik ben er al enige tijd mee bezig maar merk dat het best lastig is als je opzoek bent naar een specifieke baan. Het aanbod is beperkt dus ik hoopte via weg in contact te komen met mensen die me daarbij kunnen helpen.

Had je al eens de informatie over werk in IJsland bekeken van Werk.nl? https://www.werk.nl/werk_nl/werknemer/solliciteren/europa/land/ijsland#paragraaf2_Vacatures-zoeken-in-IJsland Heb je daar wat aan?

Ja met die site ben ik zeker bekend. Maar dat heeft me nog niet het gewenste resultaat gebracht :slight_smile:
In ieder geval dank voor het meedenken!!

Hoi Diana,

Heb je wel eens op de site workaway.info gekeken? Dit is een site waar je werk kunt vinden tegen kost en inwoning. Er zijn werkplekken te vinden over de hele wereld, en zeker ook op Ijsland. Je kan zelf kiezen hoe lang je ergens wil blijven. Ik heb via deze site ook een leuk adres gevonden en ga in april voor 2 en een halve maand naar Ijsland.
Misschien heb jij er ook wat aan!

Succes!