Op zoek naar stage in Canada!

Hallo allemaal!

Mijn naam is Annemarie Godijn, ik ben 19 jaar en kom uit Alkmaar.
Dit jaar begin ik aan mijn derde jaar van de Hotelschool in Leeuwarden, en volgend jaar moet ik voor mijn studie voor tien maanden op stage.
Hiervoor zou ik jullie heel graag om hulp willen vragen.

Eigenlijk ben ik heel specifiek naar 1 ding opzoek; namelijk naar mensen die voor stage in een Canadees bedrijf zitten of hebben gezeten, in een management positie. Deze stage moet iets te maken hebben (gehad) met hotels, evenementenbureaus, toerisme, etc. Dus kortom: de gastvrijheids - en horecasector. Via die mensen zou ik in contact willen komen met Canadese bedrijven om zo ook mijn stage in Canada te kunnen doen!

Dus: mocht je iemand kennen die zo’n stage heeft gedaan, of ben je toevallig zelf op stage in Canada (geweest): neem alsjeblieft contact met me op!
Ik zou zelfs het kleinste beetje hulp ontzettend op prijs stellen!

Met vriendelijke groeten,

Annemarie Godijn

Zelf geen stage-ervaring in Canada, maar als je graag iets wilt doen bij een evenementenbureau, dan lijkt me Equipe Spectra een zeer interessante organisatie. Ze organiseren o.a. de Montreal Jazz en Les Francophonies (twee enorme zomerfestivals in Montreal) en diverse andere kleinere festivals. Volgens mij moet je daar wel je hart op kunnen halen. :wink:

Beste Jurjen,

Dankjewel voor je reactie! Ik ga zeker contact opnemen met de organisatie!

Met vriendelijke groeten,

Annemarie