Op zoek naar Nederlandse studenten in Florence vanaf januari/februari 2011

Hallo,

Ik ben Lisa en ik ben 20 jaar. In januari ga ik richting Florence om twee weken een taalcursus te volgen en daarna stage te gaan lopen tot juni. Ik kan een heel leuk huisje overnemen van een Nederlands meisje die een paar maanden terug naar Nederland gaat. Het huisje ziet er super leuk uit en ligt midden in het centrum, dus ik zou daar heel graag willen wonen. De huurprijs is alleen boven mijn budget, dus ik zoek iemand die met mij het huisje wil delen!:smile: En dat is natuurlijk ook veel gezelliger! Dus als iemand vanaf januari/februari een leuke huisje zoekt in Florence, neem dan gerust contact met mij op voor meer informatie!

Ciao Lisa :dag:

PS: Ik zou het ook leuk vinden om met andere Nederlandse studenten in Florence in contact te komen:smile:

Hoi Lisa,

Ik las je bericht op wereldwijzer.nl en ik ben dringend opzoek naar een woonruimte in Florence!
Van maart t/m juni ga ik daar studeren aan het conservatorium en heel misschien al vanaf februari omdat ik eerst een taalcursus wil gaan volgen.
Zoek je nog een huisgenoot?
Misschien kunnen we verder contact leggen, ik hoor het graag!

Groeten Sophia

Hoi Lisa,

Ik ben van plan om vanaf half februari t/m juni waarschijnlijk naar Florence te verhuizen om daar Italiaans te leren. Ik vroeg me af of je al een huisgenootje hebt gevonden? Ben benieuwd zou super gaaf zijn want je aanbod klinkt ontzettend aantrekkelijk!Dus ik hoor het graag van je en als je al iemand hebt gevonden dan wie weet komen we elkaar daar wel tegen!

Groetjes Lisenka

Weet niet of je al iemand hebt, maar er zijn ook ontzettend veel andere internationale studenten die in florence een appartementje zoeken, dus een berichtje op andere fora gaat je zeker helpen iemand te vinden.
Divertiti a Firenze :slight_smile:

Bedankt voor de reacties! Het huisje is inmiddels verhuurd, maar gelukkig heb ik op deze manier mijn toekomstige huisgenoot gevonden waarmee ik een leuk appartement ga delen. Ik vind het nog steeds leuk om met studenten in Florence in contact te komen. Dus als je ook naar Florence gaat, neem dan gerust contact met mij op! :slight_smile:

Groetjes Lisa