hallo mensen op dit forum
ik heb deze week met mijn vrouw in de filippijnen een beach house gekocht 976 sqm in samboan
kijk foto meerdere foto kunt u bekijken op www.rentbyowner.nl
ik wil nou wat nipa huts op mijn grond laten bouwen met slaap kamer
misschien kunnen mensen mijn helpen met een bouwer van nipa huts in de buurt van samboan
ook zoek mensen die een zwembad kunnen bouwen geen bedrijf die vragen tussen de 400000 en 700000 ph
voor een standaard zwembad mijn grond is geheel van beton
met 3 huizen er op gebouwd
wie o wie kan mijn helpen
Duur stukkie grond daar in Samboan, maar liefst 5000 peso per meter. Maar zullen wel de gebruikelijke prijzen zijn op Negros. Ben inPalawan veel lagere prijzen gewend,zo 500 per meter voor beachlots.
Als je geen bedrijf wil, kan je het beste je vrouw de banangay captain laten vragen of er mensen zijn die nipa huts kunnen bouwen. Houd jezelf afzijdig, kost aleen maar meer als je je witte neus laat zien.
Een timmerman in filippijnen heeft ook de kennis om een nipa hut te kunnen maken. Gewoon aan de hand van wat voorbeeldfotoos en schetsen laten zien hoe je het wil hebben.
Als je eenmaal een paar geschikte mensen heb om de nipahuts te maken weten die ook weer wel iemand om dat zwembad te kunnen maken. Of als hun genoeg capaciteiten in huis hebben kunnen ze ook dat zwembad voor je maken.
dat zie je vanzelf, als het prutsers zijn hoef je ze niet te vragen voor dat zwembad. Maar als het mensen zijn die vakbekwaam zijn, kun met hen het zwembad in eigen beheer bouwen.
Succes !