Op zoek naar leuke uitdaging in Italië

Hallo,

Mijn vrouw en ik zijn al meer dan 25 jaar Italië-gangers.
We gaan er zo vaak als mogelijk is heen, spreken beiden de taal, heb Italië de laatste 9 jaar ook als onderdeel van mijn werkgebied (Zuid-Europa) gehad.

Zouden nu graag de stap willen maken om onze droom ten uitvoering te brengen door ons in Italië te kunnen vestigen.

Ik heb ruim 25 jaar internationale verkoopervaring, beheers 6 talen (NL/D/E/F/IT/SP) en zou dus graag een exportfunctie vanuit Italië willen bekleden.
Als iemand op dit forum een bedrijf heeft die een ervaren internationaal verkoper zoekt of mensen kent die een functie vacant hebben dan hoor ik dat graag.

Een andere optie zou zijn dat we een B&B of een agriturismo in gestione (beheer) zouden kunnen uitbaten.

Hoor graag jullie reacties

Cordiali saluti

Paul

Dag Paul we zijn nu net begonnen op dit forum en zien jouw 2013 bericht.
Geen idee of jullie nog steeds interesse hebben om bv onze Borgo met ca 13 appartementen in de provincie Ancona te gaan beheren.
Onze borgo ligt landinwaarts in de Italiaanse provincie Ancona. Ryanair vliegt al jaren vanaf Dusseldorf/Weeze naar ons gebied. Wij ontvangen elk jaar tussen April en Oktober groepen of vakantie zomergasten ( vooral uit uit NL,D,BE, UK) en willen onze Borgo in de komende jaren eventueel verkopen dan wel laten beheren door liefst een paar dat reeds ervaring heeft in het beheren van een “vakantiecentrum” in de breedste zin. Zij weten onze gasten naar het naar hun zin te maken.
Taken erbij zijn kleine reparaties / onderhoud zelf uitvoeren, organiseren en meewerken in de tuin ( met lokale helpers) en in de keuken ( wij koken soms voor groepen en ook 1x per week voor zomergasten met lokale helpers ).Idem meezorgen met de hulp van lokale werksters dat de appartementen piekfijn schoon worden gemaakt zodat onze gasten mede daarom ook blijven terugkomen.
Wij bieden afgezien van het gratis woongenot op loopafstand van een dorp, mooie uitzichten, eigen tuin met vruchtbomen, veel natuur rondom en een stad met supermarkten en lokale barretjes op 4 km afstand, ook een financiële vergoeding voor deze werkzaamheden!

Je kunt desgewenst mailen ook met : borgo.lemarche@gmail.com