Ik ben hier nog nieuw, maar ben helemaal gek op Brazilië. Een paar jaar geleden was ik op vakantie in Brazilie en kwam toen Guarana Antarctica tegen. Ik ben nu al een tijdje op zoek naar dit drankje in Nederland. Weten jullie een paar goede links?
Mmmmm, dat is ook mijn absolute lievelingsfrisdrank :zon02:
in de vele jaren dat ik in Brazilië woon durf ik niet zeggen hoeveel liters ik daar al van dronk.
En het rare is dat het guarana-poeder (dat we ook in huis hebben voor culinaire doeleinden) op zich eigenlijk lang niet zo lekker smaakt.
Het alternatieve merk Kuat smaakt ook bijlange niet zo lekker als de guarana van Antarctica.
Ik heb het in de ‘lage landen’ nooit gezien, in Europa kwam ik het enkel tegen in Spanje waar het blijkbaar wel op voldoende bijval kan rekenen van de bevolking.
Bedankt voor je reactie, Ivan. Ja dat probleem kom ik ook tegen inderdaad. Ik ga eens een zoektocht houden online en laat het je weten als ik Guarana Antarctica vind in de lage landen :nod:
Ahh! Super! Ik had net ook toevallig Drinkguarana.nl gevonden. Die verkoopt de blikjes ook wat goedkoper dan Yerba Mate. Ik ga eens op drinkguarana.nl bestellen. Heel erg bedankt, Bert!
Vandaag was ik hier met nederlandse klanten op rondreis die mij wisten te vertellen dat er in Rotterdam een wijk is " de nieuwe binnenweg " waar enkele zaken zijn die guarana verkopen
Het probleem dat ik had is dat ik niet uit het westen kom. Het zou dus een heel eind zijn voor mij om naar R’dam te reizen. Ik heb ondertussen wel Guaraná besteld via drinkguarana.nl. Binnen twee werkdagen ontvangen:D. Heerlijk!
Ben ik het helemaal mee eens, helaas zie je hier vaak in de Praça de Alimentação in winkelcentrums dat men alleen Kuat verkopen.
Staat er een grote koelkast van Coca Colla dan is het eigenlijk altijd Kuat wat er te krijgen valt. Ik vraag wel altijd naar Antartica hebben ze dat niet dan koop ik een ander drankje of niets maar geen Kuat.
Kuat is vreselijk spul inderdaad! Hier is Guarana Antartica ook zonder twijfel mijn favo frisdrank. Al moet ik zeggen als ik in Maranhão ben kan ik het nooit laten om Guaraná Jesus te bestellen… Er gaat niets boven een hand vol kauwgomballen in de blender met een beetje water (: