Hey ik ben Anita 20 jaar en ik wil graag ongeveer 2 maanden naar Argentinië en Brazilië. Ik ben gek op reizen. Er is zoveel te ontdekken in de wereld. Zoals de Iguazu watervallen op de grens van Argentinië en Brazilië. Deze is nog groter als de Niagara Falls. In Argentinië: De gigantische meren van Nahuel Huapi. De gletsjers van Perito Moreno. Tierra Del Fuego en Ushuaia. Dat zo dicht bij de Zuidpool licht. Eeen beetje uitrusten op het strand van Mar del Plata en ondertussen de mooiste zeedieren zien in Peninsula Valdes. Buenos Aires een echte wereldstad. De vreemde rotsen in het National park Talampaya in provincie La Rioja. In Brazilië Rio de Janeiro en Sao Paolo waar geen woorden voor zijn. Het Pantanal dicht bij de Iguazu watervallen (groot moerasland) met sieren die je in je leven moet gezien hebben, vind ik.) De Itaipu waterdam die elektriciteit geeft aan zoveel mensen in Brazilië. Brazilia, de hoofdstad van Brazilië. En zeker niet vergeten het Amazonewoud die een streling voor het moet zijn. Wil je dit ook allemaal zien?