Hoi,
ik wil in juli/augustus 1,5 maand naar Argentinie en Brazilie maar zou dit graag doen met een reisgeno(o)t(e). Enkele steekwoorden zijn starten in Buenos Aires, uiteraard de Iguacu watervallen en eindigen in Rio de Janeiro Interesse? fvlugt_jr_@hotmail.com
hoi fravlu,
Ik heb wel interesse. Ik zou er alleen graag wat meer over willen weten. Heb je al plannen gemaakt en zijn Argentinië en Brazilië veilige landen om in te reizen?
Kan je ook iets kort over jezelf vertellen.
Ik ben trouwens 23 jaar. Ik heb al gebackpackt in Australië en Nieuw Zeeland en al de nodige ervaring hierbij opgedaan. Ik vind het helemaal fantastisch en het lijkt me geweldig om naar de landen van jouw keuze te gaan.
Alleen… moet ik van te voeren wel even een beeld hebben welk basisbedrag ik gespaard moet hebben eer ik op vakantie kan. Hoeveel denk jij in totaal kwijt te zijn?
Groeten Petra
het lijkt mij ook best wel leuk die kant uit te gaan in de zomervakantie. Ik heb hier al vaker aangedacht maar er zijn niet zo super veel mensen die dat ook doen.
Ik heb geen idee hoeveel geld je hiervoor apart moet houden dus wie wil informeer me aub.
groetjes john,(djean900@hotmail.com)