Op zoek naar een verre reis Zuid Amerika, Peru oid

Hallo,

Ik ben René, kom uit dronten, 45 jaar, 3 dochters van 15,10 en 9, gescheiden.
Ik ben dus single.
Door omstandigheden heb ik vrij tot 1-5-2013 en wil deze tijd efficient inzetten.
Ik wil graag in Maart/April een verre reis maken.
Ik denk eraan om een ticket te kopen en daar in het land van dingen te gaan ondernemen.
Ik ben toch alleen, maar een reismaatje zou ook erg leuk zijn.
Ik kijk hier dus of ik wat info voor mijn reis en misschien wel een reismaatje kan vinden.
Als er veel gewandeld of geklommen moet worden, maakt me niks uit.
Mijn conditie is er goed.
Ik loop veel hard, ongeveer 50-60 km in de week.
Verder ben ik scheidsrechter en wedstrijdsecretaris bij de voetbal.

Ik hoop vooral leuke mensen te ontmoeten.
Oh ja, ik ben ook nog christelijk en het geloof speelt een belangrijke rol voor mij.

Nou wie weet, ontmoeten we elkaar binnenkort.

groetjes René

Hoi Rene,welkom op wereldwijzer!
Heb je al het Peruforum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je berichtjes plaatsen alsook de ervaringen lezen van andere mensen die er geweest zijn.
Peru heeft een prachtige bevolking, mooie natuur, indrukwekkende Inca Trail,Cuzco waar de machu picchu ligt en andere plaatsen zoals Sacsayhuaman, romantische steden, gezellige terrasjes, lekker eten, al met al meer dan genoeg redenen om er naartoe te gaan,Rene!
Indien je een reispartner zoekt Rene,dan kan je altijd een oproepje plaatsen voor een reisgenoot (of meerdere reisgenoten) in het reisgenotenforum hier op wereldwijzer!
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent Rene !
Succ6 nog met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst.
groet,georgessiam.