Op zoek naar een huis in Renon

Wie kan mij helpen aan een site waar ik huizen in Renon kan vinden.
B.v. te huur voor 5 jaar of langer.
:zon02:

Op deze site http://www.balireals.com/ vind je redelijk wat huizen in Renon en directe omgeving (Panjer, Sidakarya) te huur. Echter, de meeste huizen worden verhuurd via een a4-tje op de deur gespijkerd om zo de commissie voor de makelaar uit te sparen.

Wij wonen zelf in Renon (koophuis). Er staat hier erg veel te huur, dus iets vinden dat je past zal niet moeilijk zijn.

Bedankt voor je tip,
het is inderdaad zo dat het vaak via een A4tje gaat en je het beste ter plekke kunt kijken.
We zoeken iets om te huren (ca. 10 jaar).
We hebben in februari al het een en ander gezien in Renon, maar we zoeken iets in een “drukke” buurt, dus niet een van die wel mooie nieuwe huizen in de Sawa’s aan de rand van Renon.

Kijk dan naar huizen te huur op o.a.:
Jl. Tukad Unda I / II / III / IV en V
Jl. Tukad Musi I / II / III / IV en V
Jl. Pemuda I / II / III / IV / V
Jl. Laksmana
Jl. Tukad Barito.

Dit zijn vaak de “oudere” huizen (bouwperiode ca. 1990 - 1995) maar dat zijn wel de huizen die vaak inpandig 2 x zo groot zijn en op veel grotere stukken land staan dan wat er tegenwoordig gebouwd wordt (aan de rand van de sawah’s, inderdaad).

Bedankt voor de reactie,
De oudere huizen zijn inderdaad erg mooi, moet wel vaak een nieuwe keuken/badkamer in, maar de bouwstijl is erg mooi en ze liggen tussen de lokale bevolking in. Ik laat onze dochter er naar kijken, zij studeert in Bali.
Kan ik die huizen ook op een website bekijken?