Op zoek naar de perfecte voorbereiding voor uw China-reis ?

Deze biedt Link2China u bij deze aan.
Na afloop van deze 1-daagse cursus zult u in staat zijn om in het Chinees de belangrijkste beleefdheidsvormen uit te wisselen en korte zinnetjes te maken.
De verkregen kennis over de Chinese cultuur zal uw begrip t.o.v. het hedendaagse China verstevigen en is dus perfect ter voorbereiding op uw reis naar de prachtige land.
Eerstvolgende cursusdata: 22 januari 2009 en 12 maart 2009.
Kosten: 98 Euro.
Inbegrepen: cursusmateriaal, lunch in luxe chinees restaurant en drankjes tijdens de cursus.
Meer informatie:
http://www.link2china.nl/index.php?pg=trainingenparticulier
[EMAIL=“info@link2china.nl”]info@link2china.nl
085-2013472

http://i37.tinypic.com/34gliqu.jpg

Hey,

Wanneer gaat deze cursus nog eens door?

Grtz

Beste Anneleen Verstreken,

Hartelijk dank voor uw belangstelling.
Wij verzorgen deze cursus nu regelmatig op andere locaties dan in Rotterdam. Dit naar gelang de wens van de cursist(en): Bij uzelf thuis, bij ons in Roosendaal of een andere locatie. De cursus duurt nu ook een halve dag en wordt inhoudelijk (cultuur en taal) ook geheel op uw vraag afgestemd.
Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen:
[EMAIL=“info@link2china.nl”]info@link2china.nl of 085-2013472

met vriendelijke groet,
Sylvia van Can
Link2China
www.link2china.nl

Allemachtig wat een nutteloze cursus, die taal leer je toch niet in een dag en die paar zinnetjes die je kan heb je in een paar uur uit een boekje ook wel geleerd. Beleefheidsvormen is ook een kwestie van jezelf een beetje inlezen, bespaar je toch weer mooi 98 euro.

Ik ben het helemaal met Kelvin eens.
Beter is een taalles van 10 lessen. Je leert de uitspraak en vooral voor ons westerse mensen, de 4 tonen. Heel belangrijk.

Ik leer Mandarijn Chinees van een native speaker en die leer mij meer dan alleen over haar cultuur.

Deze informatie is natuurlijk achterhaald. Nieuwe informatie is te vinden via de website www.link2china.nl
Helaas is de taal niet te leren via een boekje, maar dat zal iedereen wel begrijpen.
Tijdens de cursus worden de evidente eigenschappen van het Chinees, zoals de verschillende tonen, uitgebreid en duidelijk behandeld en, wat nog belangrijker is: geoefend !