op zoek naar de juiste bestemming

hallo allemaal,
mijn naam is mabinte en ik woon in rotterdam en ik ben 29 jaar
ik wil graag een tijdje weg van hier, even een andere mindset.
maar nu vind ik het nog best lastig om te bedenken, hoe wat en waar dan!?!
dus ik hoop op goede tips en adviezen

ik heb wel eerder gereist (oa china, kazakhstan, bolivia, srilanka)
maar nog nooit alleen en zonder gerichte reden
ik ben op zoek naar en relatief goedkope bestemming en manier van reizen,
en t liefst zou ik ook een tijdje werken, vrijwillegers werk doen of betrokken zijn bij een project.
ik ben allergisch voor een te veel georganiseerde reis en veel tourisme, maar ook weer beetje bang om t helemaal allemaal zelf zomaar te regelen…
t liefst zou ik ook zo snel mogelijk vertrekken, nog voor de kerst en oud en nieuw, maar ik denk dat ik dat niet meer red, maar dan toch wel in januarie februarie lekker weg van de kou.

ik hoop op reacties, en misschien is er wel iemand die er ook zo bij zit en er samen over na wil denken…
alvast bedankt
mabinte

Hoi mabinte,
Nou voor een goedkope bestemming voor januari,dan is Thailand zeker iets voor jou op maat gesneden mabinte!
Op vakantie gaan naar Thailand is proeven van de typische cultuur en genieten van de rustige en paradijselijke stranden.
Het is in het land van de glimlach goed mogelijk om een onvergetelijke vakantie te hebben met een klein budget.
Verblijf en eten in Thailand zijn zeker niet duur, dus je hoeft er niet veel voor te laten om toch rond te komen met een klein budget.
Slaap bij voorkeur in een guesthouse; deze manier van overnachten is het goedkoopst,voor gemiddeld 8 euro heb je een dak boven je hoofd.
Indien je nog met vragen zit over Thailand,dan kan je altijd je vragen posten in het Thailandforum hier op wereldwijzer!
Las ook in je berichtje dat je eventueel vrijwilligerswerk wilt verrichten in het buitenland,wel hier op wereldwijzer vind je aanbod en vacatures van vrijwilligerswerk projecten in het buitenland van diverse vrijwilligerswerk organisaties
zie link,hier aanklikken
In iedergeval succ6 nog met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst Mabinte !
groet,georgessiam.

1 like