Op stap buiten Blanes?

Ik las in n andere thread dingen over op stap gaan. Ik dacht maak daar eens n nieuw topic over. Tis mayb wel interessant om te weten waar iedereen op stap gaat als ie niet in Blanes ligt te zonnen/feesten/slapen :laugh:

Kzal dan maar meteen de spits afbijten :wink: Ik ga meestal naar Palladio in Helden ( Limburg) Maar ben ook wel vaker in Weert of Gemert ( Time-Out) te vinden.

Dus mensen, barst maar los hier! :RockOn:

Noordwijk of ff sjille in katwijk :smiley:

Tilburg / Den Bosch

en af en toe naar de Time Out :wink:

aanstaande zaterdagmiddag word het weer is wat anders, eerst zuipen bij rijnsburgseboys en savonds naar oranje :RockOn:

haha meestal noordwijk, en anders lisse (de gewoonste zaak) of club doubler in hillegom…(als k niet geweigerd word (A)

hahaha geweigerd worde… ook zoiets :smiley:

1 keer meegemaakt, ik zo:

-"ja hoeist nouw, zie ik er dan uit als een 17 jarig menneke ofzo!!! "
*“neej, loop maar door hoor”

:stuck_out_tongue:

ik ben 1x geweigerd in een slijterij omdat mijn ov niet als geldige legitimatie gold

Utrecht!!

hahaha, kwas een x in een slijterij met een vriendin en we moesten speciale suikervrije limonade kopen die ze al1 daar verkochten, maar nee we moesten de winkel uit we waren geen 18… pff dat is echt dom

Uh, kga meestal uit in Enschede/Hengelo.
Newyork & danspaleis :smiley:
Hoor je vast vaak op de radio :stuck_out_tongue:
En index & zak zyn ook wel top !

khoor altyd op de radio bij slam fm :stuck_out_tongue: haha je hebt oko zo’n vette discotheek in sneek, alcatrex ofzo… in gevangenisstijl

helaas allemaal n beetje ver voor mij :frowning: haha. Mayb dat ik van t weekend naar de Cheetah ga in Duitsland. Daar moet t ook goed vertoeven zijn. Ben benieuwd