Op korte termijn werk en woonplaats voor 2 personen gezocht

Hallo mijn naam is Michelle, 24 jaar en woon in Nederland. Mijn vriend ( Thomas, 21 jaar Duitsland ) en ik zijn op zoek naar werk en een woonruimte in het buitenland. We zijn beide erg avontuurlijk en willen weg uit de kou. Afgelopen jaar 2007 hebben we 7 maanden op Kreta gewerkt in een animatie team in een familiehotel daar hebben we ons ook leren kennen. Nu werk ik momenteel in de in verpleging maar wil een andere uitdaging. Mijn vriend werkt momenteel in Italïe bij een watersportbedrijf.

Ikzelf spreek vloeiend Engels en redelijk Duits.Ik heb een auto.
We zijn bereid om al het werk aan te nemen wat er is. We kunnen beide hard werken en zijn gewend aan 1 dag vrij in de week( vanwege animatie werk) . Mocht er iemand zijn die een kleine woonruimte heeft voor 2 personen en werk in de aanbieding heeft of 1 van beide. Ik hoor het heel graag van U. Wij willen graag op korte termijn stappen ondernemen.

Wilt U wat meer van mij/ons horenu kunt mijn bereiken op [EMAIL=“mosie01@hotmail.com”]mosie01@hotmail.com

Ik ben benieuwd, alvast bedankt!

He michelle,

Je kunt genoeg animatiewerk vonden in de kampeer wereld.

zoek eens contact op met:
-Vacansoleil
-Rohan
-Vacanselect
-selektcamp
-Eurocamp
-Keycamp

DE meeste van deze bedrijven zoeken mensen voor hun animatie teams, en anders kan je gelijk aan de slag als een beheerders echtpaar. vooral in tjechie en omstreken waar ze altijd mensen zoeken die duits en engels hebben in hun talenpakket!

Kijk ook eens op website zoals
www.gumtree.com
www.natives.co.uk
www.anyworkanywhere.com
www.seasonworker.com

Ik hoop dat dit genoeg informatie is.

De beste tip die ik je kan geven is vooral: Begin rond te neuzen op het internet via google e.d. en je vind je droombaan vanzelf!

Veel succes gewenst,

Nico