Op de hoogte blijven in het buitenland

Hoi iedereen,

Momenteel ben ik in Oostenrijk omdat ik 2 jaar geleden besloten heb om een jaar in het buitenland te doorbrengen. Ik ben hier als aupair werkzaam en het bevalt me erg. Maar helaas begin ik nu mijn ouders en mijn vrienden heel erg te missen. :crybaby: Waarschijnlijk omdat het weer de afgelopen weken verschrikkelijk was :tssk:
Mijn vrienden en mijn gezin bellen me wel regelmatig maar ik mis ze toch erg. Toen ik nog in Nederland was keken mijn vrienden en ik altijd samen naar voetbal matches en gokten af en toe voor de lol. Afgelopen week heb ik met een van mijn vrienden geskypt en hij had het ook over de voetbal sessies die ze nu zonder mij houden. Ik kon niet eens meepraten omdat ik hier nauwelijks informatie krijg over voetbal in NL ezv. Ik heb het ook altijd heel druk omdat mijn gastgezin in Oostenrijk 4 kinderen heeft die mijn aandacht eisen. Heeft iemand een tip voor mij hoe ik toch op de hoogte kan blijven wat voetbal thuis betreft?

Alvast bedankt!

Als je tv wilt kijken in het buitenland krijg je te maken met geografische blokkering. Dit zorgt ervoor dat je niet live tv kan kijken via het internet.

Op basis van jouw buitenlandse IP adres kunnen ze achterhalen dat je vanuit het buitenland televisie wilt kijken. Daardoor krijg je meldingen zoals deze; “Deze video is alleen beschikbaar in Nederland” of “Het is niet toegestaan om deze aflevering vanuit uw geografische locatie te bekijken.”

Naast live tv kijken, kan geografische blokkering ook voorkomen bij het terugkijken van programma’s via uitzending gemist. Helaas kun je daarom vanuit het buitenland ook geen Nederlandse programma’s van de NPO, SBS of RTL terugkijken.

Dat is jammer, want ook in het buitenland is het fijn om je favoriete Nederlandse tv zenders te kunnen bekijken. Gelukkig is er een oplossing voor dit probleem; een VPN verbinding.
Door verbinding te maken met een Nederlandse VPN server veranderd je buitenlandse IP adres in een Nederlands IP adres.
de beste provider= VyprVPN
Je moet maar eens naar hier SURFEN
Succ6 nog Luna !

Beste Luna10,
ik vind het echt vreselijk voor je dat je je thuis hier in Nederland zoveel mist.
Maar Oostenrijk is nu ook niet het ergste land om te zijn, ik ben zeker dat veel mensen op dit forum hier jaloers zijn.
Waar zit je juist in Oostenrijk? Zit je dicht bij de bergen? Ik ski namelijk heel graag, dus neem er genoegen in dat ik jaloers ben!
Zoals georgessiam al voorgesteld heeft kan je met een Nederlandse VPN op de hoogte blijven via de web kanalen van de Nederlandse televisie.
deze website .http://www.online-wedden-bookmakers.nl zou je ook moeten voorzien van alle laatste weetjes uit de voetbalwereld mooi samengevat.
Ik hoop dat dit je wat meer thuisgevoel geeft en je nu wat meer met je vrienden kan meepraten?
Ik wens je nog een mooie tijd toe in Oostenrijk en misschien zie ik je op mijn volgende ski reis in de paasvakantie? :smiley: