Oostenrijk verlengd weekend 2012

Hey,

nog iemand zin om mee te gaan naar Oostenrijk voor een verlengd weekend,
alles kan niets moet, boarders , skiërs om het even zolang het maar plezierig
is. Waarschijnlijk in het voorjaar vertrek op donderdag bv
en zondag terug andere mogelijkheden bespreekbaar.
Laat zeker iets weten zodat we kunnen bespreken hoe jullie het zien.

Groetjes Marc:dag:

Hai die Brandweerman,

Hierbij dus ook even mijn reactie, we zijn dus al druk in gesprek via de privemail, mochten er dus nog meer mensen mee willen, laat het horen !

Hoi!

Dat klinkt goed!
Zijn jullie van plan om in het hoog seizoen te gaan of net er buiten?

Thymen

Hallo Tymen,

Ons plan is om in ieder geval NIET in de vakanties te gaan, dus geen kerst/nieuwjaar, voorjaarsvakantie en pasen.

We willen goed naar de weersvoorspellingen kijken en dus kort van de tevoren boeken.
(En dit lukt niet in het hoogseizoen)
Bijvoorbeeld maandag boeken (pension o.i.d.) en dan donderdag in dezelfde week te vertrekken.

Brandweerman is overigens een Belg, volgens mij ben jij ook een man, dus als er nu ook nog een vrouw aansluit, kunnen we met volle auto vertrekken.

Laat maar weten of je nog interesse hebt, ik weet overigens ook niet of brandweerman al naar je heeft gereageerd, maar volgens mij is hij erg druk met zijn werk op dit moment.

Groet Marianne

Hoi,

Zijn jullie nog op zoek naar een vierde persoon of hebben jullie deze intussen gevonden. Ik ben een vrouw en evt. wel geïnteresseerd om mee te gaan. Ben vaker een week op wintersport geweest, maar vind dat net te lang. Een lang weekend zou voor mij ideaal zijn.

Ik hoor graag van jullie.

Groetjes, Hanneke

Hallo hanneke,

lijkt me inderdaad ook beter een verlengd weekend, ik ben ruimdenkend
plaats is voor mij hetzelfde kunnen we eventueel een bespreken hoe wanneer en wat.
Stel maar voor

Groetjes Marc