Wie wil er nou alleen op wintersport? Juist niemand

Hallo Allemaal!

Ben op zoek naar iemand die ook niet alleen op wintersport wil. In mijn sociale leventje zijn er genoeg mensen die willen gaan boarden echter hun financiele situatie laat het niet toe, vandaar dus mijn oproep.

Mijn gedachte is om ergens halverwege maart een weekje te gaan boarden. Oosternrijk heeft hierin mijn voorkeur. Frankrijk schijnt ook zeer goed te zijn maarja mijn frans is beduidend minder dan het duits van rudie carell.

Even iets over mezelf: Ben 31 jaar en woonachtig in Tilburg en heb 3 vakanties board ervaring. Mocht iemand intresse hebben om met mij dat weekje aan te gaan laat gerust een berichtje achter.

Groetjes Dennis

Hoi Dennis,

Heb je zelf al een idee in welke week je weg wilt gaan? Misschien is het iets om samen richting Oostenrijk te vertrekken? Zelf board ik al 5 jaar maar dat zal niet veel uitmaken denk ik zo. Laat maar even weten of je het wat lijkt.

Groet,

hoi ik ben edwin
dit jaar hebben mijn vrienden het laten afweten jekent het wel geen geld of tijd,ik ben ook nog op zoek naar een vakantie maatje ik doe zelf aan snowborden een jaar of 8 of zo mijn voorkeur gaat naar oostenrijk oke voor de pistes moet je in frankrijk zijn maar ik ga natuurlijk ook voor de apes-ski laat maar iets weten e-mail is [EMAIL=“edje123schijndel@hotmail.com”]edje123schijndel@hotmail.com gr, edwin