Hallo,
In het voorjaar van 2011 zou ik graag een maand of drie in oostenrijk werken om daarnaast lekker te kunnen snowboarden…
hebben jullie tips voor baantjes, plaatsen etc?
Hallo,
In het voorjaar van 2011 zou ik graag een maand of drie in oostenrijk werken om daarnaast lekker te kunnen snowboarden…
hebben jullie tips voor baantjes, plaatsen etc?
Waar kan je met vragen over oostenrijk heen? kan nergens iets vinden over oostenrijk…
ik wil weten hoe het er in de zomer is (ivm met evt. stage)**… iemand ??
het is al een tijd geleden dat je die post gemaakt heb dus je zal wel al wat verder zijn maarja,
ten eerste zal ik je vast verklappen dat je er absoluut geen spijt van zult krijgen! ik heb 2 keer een vol seizoen in oostenrijk doorgebracht en het is echt fantastisch.
baantjes zijn in de winter niet moeilijk te vinden. ik zou vooral aanraden om een baantje in een bar ofzo te zoeken, dan zit je altijd in de buurt van de piste en werkje niet overdag dus heb je veel tijd over! als je een beetje van feesten houd raad ik je zeker aan Ischgl te overwegen, hier zat ik afgelopen winter en moet zeggen dat dit ongetwijfeld de gezelligste plek in oostenrijk is!
als je goed kan snowboarden kun je mischien ook overwegen een änwarter diploma te halen en les te gaan geven, dit heb ik de afgelopen 2 jaar ook gedaan en met veel plezier. het nadeel is dat je overdag minder tijd heb maar je heb dan wel de leukste baan ter wereld.
als je meer wilt weten over ischgl (welke bars je t beste kan soliciteren enzo) of over het änwarter diploma moet je het me maar even laten weten. ![]()
hee hallo,
ik las jou bericht over werken in ischgl en dat je zei dat dat de leukste plek was,
hopelijk wil je mij ook wat advies geven over welke bars ik moet sollicitern.
nou alvast bedankt!
groetjes sanne
er zijn er best veel, van een hoop weet ik de naam niet eens meer maar dit zijn wel zo’n beetje de grootste en de leukste:
kuhstall
fire and ice
schatzi
nikki’s stadl
heksenkuche
trofana alm
trofana arena
kitzloch
ik zou je gewoon aanraden een solicitatie brief te maken (als je het kan het best wel in het duits) en dan naar allemaal op te sturen. mocht het zo zijn dat je meerdere positieve antwoorden terug krijgt moet je het me maar even laten weten dan kan ik je wel verder helpen met kiezen ![]()
zelf ben ik ook weer opnieuw aan genomen door de skischool voor een vol seizoen dus ik ben er zoiezo bij!