Oost-europa, Ook Mee?

Dit bericht is de moeite waard voor mensen die in de zomer van 2004 of school/studiejaar 2004-2005 zin hebben met een groep(je) van (ex-)scholieren/studenten een reis te maken door Oost-Europa. Zelf denk ik aan de landen Estland, Letland, Litouwen en Polen en als het mogelijk is nog Hongarije, Tsjechië en Slowakije. Anders via Berlijn de weg terugvinden. Waarom ik het idee heb dit met onbekenden te willen gaan doen? Het is een bewuste keuze niet met vrienden te gaan en deze ervaringen onafhankelijk van hen op te doen. Alleen reizen lijkt me ook wel spannend, maar ik denk dat je in een groep veel aan elkaar hebt en ook veel meer uit de reis kan halen. TUURLIJK hoef je niet alles met elkaar te doen, maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel.

Ik zoek dus gewoon mensen die zin hebben Oost-Europa te zien, de Oost-Europese mensen te leren kennen en die veel plezier willen maken met een groep uiteenlopende mensen.

Als je wat in deze plannen (niets staat nog vast…) ziet laat van je horen dan kunnen we het erover hebben! Maakt niet uit of je al zeker weet of je wilt gaan met een onbekende groep of dat je niet eens zeker weet of je naar Oost-Europa wilt!

Dit bericht heb ik op het Joho forum (joho.nl) gezet, maar voor degenen die daar niet komen, zet ik hem ook hier. Reageren kan via dit forum, maar liefst via het joho forum of email (sra61@hotmail.com).

Ciao,
Britt

zelf zoek ik ook mensen waar ik mee door europ kan reizen, dus het lijkt me een erg leuk idee.
Ik kan alleen je e-mail adres niet goed lezen doordat de letters van deze site onduidelijk te
zien zijn om mijn computer…zou je mij misschien een mailtje willen sturen, dan hoor je zo snel mogelijk wat van mij.
deaanhouderwint@hotmail.com

http://groups.msn.com/Oost-Europareizen/

kan je voortaan ook reageren…zijn al een paar mensen en hopelijk komen er nog meer (westerse invasie :slight_smile: )