Hoi! Ik ben een 23-jarige jongen die het deze vakantie niet ziet zitten om alleen te gaan. Het gebruikelijk verhaal: vrienden hebben partners etc. Ik wil heel erg graag iets van Oost-Europa zien, evt. met trein of vliegtuig, maar ben zelf ook in bezit van auto en bijbehorend rijbewijs. Wil met nadruk GEEN zon-zee-strand vakantie, maar iets van het land, de cultuur en de mensen meekrijgen. Dus…wie heeft er zin om begin Augustus samen een of meerdere landen te prikken en daar eens gaan rondkijken?
Daar zit iets in! Momenteel heb ik het bijzonder druk (i.v.m. studies) maar over hoogstens paar dagen kan je e-mail met wat meer details van mij verwachten.
Maar eenbeetje kan ik nu al verklappen. Ik ben vooral geinteresseerd in cultuur, maar ook in natuur. Wat me koud laat, is hete strand (paradoxaal, maar waar).
Ik hou het liever low-buget.
Wat reisbestemming betreft ben ik vooral geinteresserd in Noord-Polen (streek van Gdansk), maar eigenlijk doet het niet toe, er is bijna geen plaats op Aarde die ik niet graag zou gaan bezoeken mocht er gelegenheid voordoen.