Ook in April naar Curacao?

Hallo mensen!

in navolging van diverse topics zoals “wie gaat er rond januari naar curacao?” start ik bij deze een topic voor de mensen die in april naar het prachtige eiland gaan.

Gisteren heb ik alles doorbesproken met het bedrijf en 7 april stap ik op het >>> om nederland achter me te laten. Aangezien ik alleen ga, lijkt het me leuk om alvast wat mensen te leren kennen die ook rond die tijd naar curacao gaan.
Misschien zijn er zelfs mensen die ook op die dag willen gaan vliegen…

Anyway, mensen die in april naar curacao gaan, laat je horen
:vak02:

Hey Dennis,

Het staat vast dus?? Hoe is het met je huis? Wel cool dat je eindelijk ook hierheen komt :slight_smile:

Het staat voor 99.9% vast.
Binnenkort even het ticket boeken en dan staat het echt vast! Eindelijk!

Mijn huis staat nog steeds te huur, maar daar heb ik wel vertrouwen in.
Desnoods moet ik de eerste maanden zuinig leven op curacao…dat heb ik er wel voor over haha.!

Daar nog steeds alles goed?

Ja hoor hier alles prima! Net een geweldig carnavalsweekend achter de rug. Bij mij was het huis ook op het allerlaatste moment geregeld. Ik dacht bijna dat het niet zou lukken en prompt hadden we een huurder. Dat gaat bij jou vast ook lukken! Laat daar je vertrek niet door beinvloeden idd. Gewoon een ticket boeken en komen :slight_smile: Hihi

Zo! Ik heb een huurder voor mijn huis gevonden! Superrrrr!
Curacao…here I come :wink:

Lekker hoor! Wat ga je precies doen?

Ik ontwerp en ontwikkel websites…werk momenteel voor mezelf hier in NL. maar op curacao werkt het toch iets prettiger denk ik :vak02:

Haha dat sowieso!!

Hey

Ik vertrek ook naar curacao per 13 april. ik blijf er 3 maanden.
misschien leuk om contact te houden, aangezien ik ook alleen ga.

groetjes Desireé

Dat lijkt me leuk Desireé.
Ik heb je toegoevoegd op msn

ps…nog 9 dagen!!:zon02:

Iets later…vanaf 3 mei zit ik voor 2 maanden op Curacao om te werken. Zou het gezellig vinden om wat te drinken met andere NL’s die rond die tijd in Curacao zijn.:smile: Wellicht kunnen de mensen die in april gaan alvast wat verkennende werkzaamheden uitvoeren;).

hallo allemaal,

helaas ga ik pas een maandje later maar ik ben er vanaf 28 mei tot eind augustus dus hoor graag van jullie wie er dan ook zijn.
ik kom namelijk ook alleen…

groetjes Esmé
ps voor de mensen die in April al gaan geniet ervan.:vak02:

Voeg mij anders even toe op msn… stuur maar even een prive bericht voor het adres. Altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen!

Nog 2 dagen!! >>>

Gezellig nog meer mensen op curacao :slight_smile:
Waar gaan jullie wonen?

Ik woon nu tijdelijk bij een vriendin, maar momenteel opzoek naar een ander onderkomen… al iets leuks gezien Kai?

Ja kijk hier maar ik zit hier ook, ze hebben kamers en studios… veilige buurt niet te ver van mambo. 5 min MAX met de auto. Nooit lang onderweg naar uitgaansgelegenheden.

http://www.kamerscuracao.net/index.php

in welke zit jij dan?

Studio wel lekker je hebt alles voor jezelf! douche, WC, Keukentje en koelkast. Een 2 pers bed… dat vind ik wel prettig.