Hoi! Ik ben Larah, 20 jaar oud. De reiskriebels hebben er altijd ingezeten en na mijn middelbare school ben ik gaan reizen. Nu studeer ik, maar zo af en toe krijg ik enorm veel zin om weer eens weg te gaan. Nu heb ik een half jaar geen studie en ik zou maar wat graag weggaan, dus ben ik op zoek naar iets waar ik een aantal weken-maanden kan werken tegen kost en inwoning, aangezien ik van mijn studiebeurs niet veel heb kunnen sparen. Vandaar dat ik op dit forum terechtkwam. Hopelijk heb ik er wat aan!
Heey!
Mijn naam is Tom van Loo, ben 19 jaar en woon in Limburg.
Sarah, ik lees net jou stukje, en ben zelf ook op zoek naar een plek in Spanje waar ik van Juni t/m Augustus als propper/barman kan gaan werken…
Ik weet alleen niet zo goed hoe en wat precies… ik heb een droom, waardoor ik nu dit wil gaan doen.
Ik heb ook tijdje school gedaan, tijdje gewerkt enzo… maar nu wil ik achter me droom aan, k wil dingen achterlaten en vertrekken zo snel als kan!
Ik ben het twijfelen of ik hier alleen na toe wil gaan, of iemand met de zelfde interesses… wat zou jij me aanraden?
Wat ik je kan aanraden…da´s lastig…Ik heb een paar maanden in Nepal gezeten en ik ging daar alleen heen, maar vond het uiteindelijk erg gezellig dat ik allemaal mensen leerde kennen en met een paar van hen heb kunnen verder reizen. Maar ik denk dat als je ergens gaat werken, je al gauw wat vaste contacten opbouwt, zeker als je ergens in de horeca terechtkomt. Je hebt collega´s, ontmoet leuke mensen…
Werken in een ander land is inderdaad een mooie manier om een land beter te leren kennen. Je daarvoor het beste terecht bij Wonen en Werken in het Buitenland Forum. Daar kun je tips lezen en je vragen stellen. Veel plezier met de voorbereidingen.