Ook even voorstellen :-)

Bij deze stel ik mij ook even voor. :slight_smile:

Ik ben Evelyn en woonachtig in Maldegem, België, 32 lentes jong op dit moment en alleenstaande.
Toen ik op google zocht achter forums ivm Kenia kwam ik deze tegen en ik moet zeggen, heel leuk landenforum hier!
Ik ben blij dat ik hier terecht gekomen ben. :slight_smile:

één van mijn favoriete dingen is dus reizen. Ik probeer toch ieder jaar 2 a 3 keer op reis te gaan. Afhankelijk van de bestemmingen natuurlijk. Vorig jaar heb ik bijvoorbeeld Stockholm en Madrid gedaan.
Al een pak citytrips gedaan, meestal met dezelfde vriend.

Mijn absolute favoriete stad is New York, zowel in 2011 en 2012 geweest. Ik ben echt verliefd geworden op de stad, ik voel mij er heel erg thuis en ik hou van de New Yorkers.
In Europa kunnen de Spaanse steden mij heel erg bekoren, in Sevilla ook een stukje van mijn hart verloren bijvoorbeeld.

Dit jaar staat er iets helemaal anders op het programma, Kenia in oktober. Ik ben wel al in Afrika geweest, Egypte, maar nog nooit in dat deel van Afrika. Ik ben heel erg benieuwd. Soms al eens spijt gehad van de boeking aangezien het heel erg rommelt in Kenia maar ik hoop op het beste…

Enfin, blij dat ik dit forum ontdekt heb!

Welkom op Wereldwijzer! :slight_smile:

Wat een leuk en positief bericht, ik ben blij dat je op dit forum hebt kunnen vinden wat je zoekt. Ik wens je nog veel forumplezier en hopelijk is het weer rustig in Kenia tegen de tijd dat jij erheen gaat.

1 like