Ontmoetingsplaats tussen turkse nederlanders en nederlanders

Beste lezers,

Ik wou iets nieuws lanceren,een soort"tea time"maar dan met turske ingezeten in nederland en ons forum.
Hoe denken we over elkaar,qua cultuur,omgang.
Ik woon hier net zoals zoveel hollanders en passen ons aan;met vallen en opstaan,hun ook.

Wat ik voor ogen heb is net als tea time een gezellige dagelijkse babbel,internet is er het medium voor;ik zal ook mijn (turkse)vrienden in nederland er op attenderen om het te verbreiden.

We spreken af dat de taal in het nederlands gevoerd wordt,indien dit niet mogelijk is engels,duits.

Het kan toe leiden tot samenkomsten,discussieavonden enz.

Graag hoor ik jullie reacties zodat ik het echt op poten kan zetten.

Hans.

lijkt me erg leuk!

Hoi Hans,

Lijkt me heel leuk, ik ben er helemaal voor.

Groetjes Sem.

Hoi Hans,
Ik ben hier al een poosje op de site te vinden. Iedere keer komt ik Turkisch tea time tegen.
Wat houdt dit eigenlijk in?
GR Rachel

Hey Rachel !

Bij Turkish teatime komen alle turkije-fans en minder fans een gezellige babbel doen over: turkije, het dagelijkse leven enz…
Kom gerust ook op de thee, je zal er geen spijt van hebben, iedereen verwelkomt je met open armen !

Wat Hans wss bedoeld met zijn topic is om mensen met Turkse roots en gewoon Nederlanders/Belgen samen te brengen op een topic om over meer turksere dingen te babbelen en mss hoe zij zich aanpassen enz…enz… Nietwaar Hans ? Verbeter me als ik fout ben !

Je vat het heel goed samen,Sevgilim.

Hans.

Ik sta ook achter je voorstel Hans, zo komt er mischien terug wat meer actie op het forum met goede discusies waar we allen kunnen uit leren.Het is bij bijna winterseizoen, dus terug meer tijd voor internet. Als de stroom en internetverbinding niet uitvalt zoals bij jullie zo dikwijls in Side.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka6

Geen reacties?

We gaan tenslotte naar de bayram toe;een goed moment om samen te komen…

Hans.