Online Turks en Nederlands leren

Dag allen,

Als sinds drie jaar run ik in mijn vrije tijd een website waar je Turks kunt leren. Ik heb de website ooit opgezet omdat ik destijds zelf Turks aan het leren was. Graag beveel ik deze bij jullie aan. De website is vrij uniek, in de zin dat er zeer veel interactief oefenmateriaal aanwezig is, een forum en een chat. Eigenlijk een soort ‘hyves’ om te de taal te leren.
Neem een kijkje op

www.lesexpres.nl/turks

N.B. Voor je Turkse vriendje of vriendinnetje is er de website waar je vanuit het Turks GRATIS Nederlands kunt leren!!

www.lesexpres.nl/hollandaca

Groet,
Bart-Jan

we hebben een apart subforum voor de Turkse Taal. Aangezien mensen daar het eerst zullen kijken, ga ik je bericht daarnaartoe verplaatsen.

Succes!

Thanx!

hoe schrijf je eigenlijk schoonzus in het turks ik hoor het de hele tijd bij mijn schoonzus als ze tegen me begint te praten maar heb geen idee hoe ik dat moet schrijven…en wie kan mij een paar simpele zinnen vertellen zodat ik ook een klein beetje tegen mijn schoonouders kan praten?

:paranoid:hoe zeg en schrijf ik eigenlijk schoonzus in het turks…en wie kan mij een aantal simpele zinnen vertellen zodat ik ook een beetje gesprek kan beginnen tegen mijn schoonouders…want verder dan merhaba, nassilsin kom ik niet vanaf dat moet het alweer in het nederlands…

Hi Misze

dit is een topic dat gaat over een website om turks-nederlands te leren.
dit is niet de juiste plek om voor een vertaling te vragen.

Je kunt beter je vraag stellen op het daarvoor bestemde topic:
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=78367

succes ermee

Wie kan mij helpen??

Ik zoek dringend mensen in istanbul die mijn verloofde nederlands kunnen leren. Er staat zeker wat tegenover!!

Alle hulp is welkom! Turkse Nederlanders of nederlanders die turks kunnen spreken!

Please help us!

Ik hoop op een berichtje!

Alvast bedankt! :kus: