ik ga met SQ naar Lombok en zag dat ik online kan inchecken, hoe gaat dit in z’n werk ? graag advies.
alvast bedankt.
groet,
Nick
:vak02:
ik ga met SQ naar Lombok en zag dat ik online kan inchecken, hoe gaat dit in z’n werk ? graag advies.
alvast bedankt.
groet,
Nick
:vak02:
Gewoon online gaan naar de site van SQ en opzoeken waar check in online staat en daar aanklikken. meestal word er dan gevraagd om je gegevens zoals het boekinsnummer, zie je ticket in je mailbox, en dan kun je inchecken en meestal ook je stoel voorkeur geven.
Frank
bedankt voor je reactie, moet ik dan ook in de rij staan op Schiphol ?
nee hoeft niet altijd, als je geluk hebt dan kun je je baggage afgeven bij de balie voor business class, deze is vaak gecombineerd met een balie voor baggage drop off voor degene die op internet hebben ingechekt en al een boarding hebben.
Als er incheck automaten staan dan zullen meer mensen hiervan gebruik maken en de kans is nog steeds aanwezig dat je in de rij moet staan, je zult immers je baggage moeten afgeven, maar kom gewoon op tijd op Schiphol, dan heb je ook tijd genoeg voor het inchecken, geen gehaast en lekker relax op vakantie!
Frank
Oh, en als je niet in de rij hoeft te staan met het inchecken dan is er wel een rij voor de douane, voor de veiligheidscontrole aan de gate en voor het instappen.
Dus ook veel plezier met in de rij staan, :dag:
Frank
frank, bedankt voor al je info :dag:
Hallo
Wij gaan met het hele gezin, 4 personen vliegen. Kan ik dan meteen 4 stoelen bij elkaar kiezen tijdens het online inchecken?? Of moet dat stoel voor stoel. Ben dan bang dat we niet bijelkaar komen te zitten.
jeannette
Beste Jeannette,
Als alle 4 personen op 1 reserverings nummer staan kan dat volgens mij, zeker weten doe ik het niet, gewoon proberen !
Succes,
Grt. Nick
Tijdens het online inchecken zouden alle namen op het scherm moeten verschijnen die op dat boekings nummer staan, dus als je de tickets in een keer gekocht heb dan moet het mogelijk zijn om 4 stoelen bij elkaar te zoeken tenzij de maatschappij al voor jullie stoelen heeft gereserveerd. Zorg er wel voor dat wanneer je online kunt inchecken dit ook meteen doet dan heb je de meeste kans dat er nog voldoende stoelen beschikbaar zijn.
Succes!
Frank