Ik ga in juli/augustus van dit jaar een rondreis maken door Vietnam en Cambodja voor de duur van 4 weken. Ik wil ontzettend graag op een olifant rijden, maar weet tot nu toe dat dit alleen mogelijk is in Laos. Weet iemand of ik dit ook in Vietnam of Cambodja kan doen??
Hebben we gedaan bij Dalat, dus in het iets koelere gebied van Vietnam. Daar wordt een olifantenpaar ervoor ingezet met als namen ‘Victoria en David Beckham’ :vak02:
Oke, met deze info kan ik zeker wel wat! Ik ga het daar uitzoeken en hoop dat het lukt…
Jenny, als ik zie dat men in Vietnam of Cambodja ook zo met olifanten omgaat weet ik niet of ik die olifantenrit nog wel wil maken. Ik ben zelf een groot dierenliefhebber dus dat zal mij ook zeker tegenstaan!
dae vind ik ook verschrikkelijk en daarom heb ik eerst flinke research gedaan vvordat ik naar een kamp ging, en ik heb toen voor n kamp gekozen waar iedere olifant een eigen buddy (thai) had, veel van die thai leefden al velen jaren in het kamp met hun eigen olifant… zoveel lifde was daar, en op de manier waarop ze met hun olifanten omgingen was ontroerend om te zien, friends for life … ze deden geen kunstjes, hadden geen wonden, stonden vrij in de natuur en knuffelden de hele tijd met hun vriendjes de Mens.