Nyaru game lodge

Wie kent deze lodge ? Ik heb via kids online gereserveerd “welpen in het wild” op de website kun je foto’s zien en deze zijn duidelijk van de garden game lodge, nu hebben ze gereserveerd in de Nyaru game lodge, de Garden game lodge was ons aangeraden door vrienden.
Zit er in Nyaru ook groot wild ???

Nee, voor Groot wild, moet je toch naar her Noorden toe. Daar zitten de echte game parks. En pas op ga geen welpen en andere kleine kata hitte aaien. Net zijn wile dieren. Deze dieren worden gekocht om er aan te verdienen en daarna als ze te Groot worden door verkocht om gedood te worden door jäger. Canned hunting.

Wil je exht wild zien fair dan naar Kruger Park of Hwuluwe imfolozie, in St. Lucia.

Beste atir.

Er is een groot verschil tussen Nyaru Game Lodge en de Garden Route Game Lodge. Nyaru heeft alleen kleine katachtigen in het reservaat en de Garden Route Game Lodge heeft ondermeer cheeta’s en leeuwen. De leeuwen leven wel in een afgezet gebied, dit zijn namelijk leeuwen die gered zijn door de Born Free Foundation. Deze foundation red leeuwen die op de nominatie staan om afgeschoten te worden door betalende jagers. De Garden Route Game Lodge biedt deze leeuwen een nieuw leven. Aangezien ze nooit geleerd hebben om te jagen worden ze gevoerd en zitten ze derhalve in een omheind gebied. Het blijft mooi om te zien. Ik zou zeker contact opnemen met de organisator en zeggen dat de voorkeur uitgaat naar de Garden Route Game Lodge. Ik ben het met Thatch22 eens dat je op moet passen met het aaien en knuffelen van jonge leeuwen maar hier is dat zeker niet van toepassing.

Groetjes Remco.